Ga naar inhoud

borstverkleining


Aanbevolen berichten

Gast Asfaloth

Hoi,

De chirurg vroeg bij mij eerst welke maat ik had en welke eventuele lichamelijke klachten. Daarna mocht ik me al uitkleden en heeft hij ze helemaal bekeken en gemeten. Daarna mocht ik me weer aankleden en heeft hij erg veel tijd genomen om uitleg te geven en voor en na foto's te laten zien van gelijkaardige situaties. Ook vroeg hij naar welke maat ik graag zou willen gaan. En dan nog veel uitleg gegeven over de risico's, de terugbetaling, de littekens, borstvoeding, en zo voort. En natuurlijk kan je ook van alles vragen en zo.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben 2 weken geleden geopereerd. Bij mijn eerste consult hebben ze gevraagd welke cup ik in gedachte had en wat hun in gedachte hadden. Hun hebben ook gelijk de verzekering gevraagd om keuring( andwoord duurd even) maar je hoeft het niet zelf te regelen. Ze hebben ook naar mijn borsten gekeken en uitgelegd wat ze precies gaan doen. Het is nu 2 weken geleden en ben er zo blij mee. Ben van een G naar een C gegaan. Ik was bang dat ze t klein zouden zijn maar helemaal niet. Sta elke dag voor de spiegel om ze te bekijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

thnks voor de reacties ik heb al mijn hele leven een haat liefde verhouding met mijn boezem maar nooit gedacht dat ik er op mijn 48 ste zou aan denken ze te verkleinen maar de pijn in mijn schouders het transpireren onder en tss de borst met alle gevolgen vandien de uitslag jeuk etc ik mhoef het er niet bij te vertellen he ik heb altijd een d cup gehad maar door de jaren heen is die naar een 95 H gegaan als ik afval is het overal maar nooit aan mijn borsten wel nu ga ik er iets aan doen ! alhoewel het met een klein hartje is .............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Asfaloth

Heel herkenbaar allemaal. Bij mij zijn de lichamelijke klachten echt heel snel verdwenen na de operatie, en heb erg weinig last gehad van de operatie (zoals velen hier :) ). Ik ben echt blij dat ik het heb laten doen.

Komt vast helemaal in orde! Succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast countdown

hallo ,

bij mij ging de intake hij stelde vragen gelijk welke maat ik graag zou hebben . dan heeft hij ook afgemeten . foto's bekeken .

voor de terugbetaling moest ik op controle bij de cm ( belgie ) was natuurlijk goed gekeurd :)

dan werd ik 10 maart geopereerd .de operatie was redelijk goed gegaan . had teveel bloed verloren . mocht normaal de dag erna al naar huis gaan , maar omdat ik er thuis alleen voor sta ben ik nog een dagje extra gebleven. gisteren voor de 2de keer op controle geweest .

was blijkbaar zo goed genezen dat ik volgende week al mag gaan werken ( had normaal tot 30 april gekregen ) .

dus heel blij dat ik het heb gedaan .

int begin moest ik er echt aan wennen de wonde enzo . vond het ook eng om het te verzorgen vooral bang .

heel veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast countdown

ik heb er ook lang over getwijfeld ik dacht moet ik nu in een gezond lichaam gaan snijden ik lees dat jij ook uit belgie komt waar heb je de operatie laten doen ?

hey ja ik ben van belgie . :) ik heb mijn bvk laten doen door vangenechten franz . vond hem heel vriendelijk en heeft ook heel goed werk geleverd . hij opereert in Hasselt en Antwerpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey lotje48

ik heb ook heel lang getwijfeld of ik het wel ging doen of niet Ik ben naar de pc geweest en die heeft me een brief gegeven voor de cm (ja ook van belgie :P ) zodat heel de operatie werd terug betaald en ik ben zelf niet op controle gemoeten

het is nu 2 weken geleden dat ik geopereerd ben ik heb bijna geen klachten meer

het moeilijkste vind ik blijven opleten dat ik men rug recht houd. Uit gewoonte loop ik soms nog wat gebogen

maar ik ben er echt heel blij mee dat ik het heb laten doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.