Jump to content

Sporten/ kickboxen na 6 weken po?

Recommended Posts

Hai dames,

Ik ben nu 6 weken po en alles gaat tot nu toe goed:)

Nu wilde ik graag weer beginnen met sporten het liefste weer kickboxen.

Ik ken wat meiden die zelfs kickbox wedstrijden doen met siliconen, ik kan me niet voorstellen dat het goed is aangezien je aardig wat klappen op je borst kan krijgen?

Ik ben dus erg benieuwd of er meiden op dit forum zitten die kickboxen met siliconen en hoe het daarmee gaat . Hoor het graag ! Alvast bedankt Gr

Hallo Immie, zelf heb ik er geen ervaring mee. Nu heb ik heb een vriendin dat ook protheses heeft en een sport uitoefent waarbij ze heel wat klappen tegen de borst krijgt. Ze merkt nu dat ze de siliconen beter voelt. Vooral langs 1 kant, daar waat ze het meeste klappen opvangt. Dit lijkt me logisch aangezien het littelenweefsel (kapsel) onder de huid wel wat aan zal dikken hierdoor. Hopelijk heb je hier iets aan! Succes alvast!

hey Immie, ze heeft me gezegd dat ze achter de spier werden geplaatst. Is ondertussen al een aantal jaren geleden. Ik denk dat dual plane toen nog niet werd geplaatst.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.