Ga naar inhoud

van kleine b naar c


justify

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben een kersverse mama van een 2 maanden oude zoontje. Heb borstvoeding gegeven en vandaag zijn mijn borsten kleiner dan voordien. Had al niet veel (85B) maar nu nog minder. Ik zou een bv willen om tot een kleine C te komen. Ik wil niet per se dat anderen zien dat ik iets heb laten doen. Is puur voor mezelf. Heeft iemand hetzelfde laten doen. Van kleine B naar kleine C? Is jullie resultaat natuurlijk?

Bedankt voor het luisteren,

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh Proficiat, hoor met je kleintje!

Het is wel wat vroeg zo kort na je bevalling, maar dit is wel de ideale moment om het te verstoppen. Door je borstvoeding zijn je borsten toch wat groter en bovendien zijn er vrouwen die na hun bevalling een grote cupmaat hebben. Om de overgang wat minder of Niet opvallend te maken kan je twee bh's (maximizers) over elkaar dragen. Het klinkt stom, maar ik heb het maanden gedaan met daarover nog een sporbh, zodat alles mooi aansluit. Geen kat dat nu ziet dat ik een bv heb ondergaan. Want ook ik heb er voor gekozen om dit enkel met mijn man, zus en mama te delen.

Succes ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik ben zelf ook van een slappe b naar een mooie volle kleine c gegaan.

Na mijn zwangerschap en de borstvoeding kreeg ik hele lege slappe borsten! Terwijl ik gewend was altijd mooie volle borsten te hebben.

Ik ben ontzettend blij dat ik het gedaan heb! Lees anders even mijn verslag als je dat leuk vind. Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.