Ga naar inhoud

Hoe lang mag de sportbh 's nachts?


lovely-boobs

Aanbevolen berichten

Hey ladies,

Ik ben 4,5 week geleden geopereerd en zou nu dis 's nachts geen bh maar aan hoeven doen. Alleen heb ik 1 borst nog in het verband zitten (had een ontsteking) maar daardoor heb ik die bh wel nog aan. Want dan blijft alles goed zitten. Kan dat kwaad? Of kan ik m beter uitdoen en het verband dan vast tapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn sportbh gedragen tot drie maanden po... En zelfs daarna heb ik het afgebouwd met BH op nachtkastje haha. Kon er niet zonder.. :P

Dus geen probleem hoor. Je mag in principe altijd met een sportbh of vaster hemdje slapen, als je dat prettiger vindt :)

Hoe is het met de ontsteking?

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oohhh dan is et goed. Leek mij ook al niet zon probleem... maar volgens mn vriend moesten ze ook eens luchten. Maar dat zal wel uit eigenbelag zijn hahahaha

Met me ontsteking gaat het goed. Ik zie elke dag verbetering! Het gaat nog wel ff duren maar ben al lang blij dat het zo goed gaat. En alles geneest heel netjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.