Ga naar inhoud

Prijzen van alléén de implantaten? Wie weet dit (bijv. door heroperatie o.i.d.)


anony

Aanbevolen berichten

Hi iedereen!

Ik wil heel heel heel graag blij zijn met mijn boobies, maar op dit moment ben ik dat nog niet zo heel erg.

Ik heb nu 600cc en mocht ik over 6 weken (dan ben ik 3 maanden PO) nog niet happy zijn, overweeg ik een heroperatie voor kleinere.

Nio had mij beloofd dit kosteloos te doen, omdat hij overtuigt was dat ik blij zou zijn met 600cc, maar geeft nu wel aan dat mocht ik het willen, ik wel zelf de implantaten moet betalen (alleen het opereren is kosteloos).

Heeft iemand enig idee hoeveel deze kosten? Het gaat om de eurosilicone 500cc (2x dus, hihi).

Hoef geen commentaar op dat ik het niet opnieuw moet laten doen, want ben hier ook nog helemaal nog niet over uit..dus heeft niet zoveel zin:-)

Nio geeft per mail (hij heeft ze niet gezien) aan dat het de komende weken nog kan gaan zakken en kleiner worden.. dus hope so!

Het liefste laat ik ze lekker zitten en ik wil ook helemaal niet nog een keer geopereerd te worden, maar ik zou het doodzonde vinden als ik ze de rest van mijn leven te groot vind. Van schaamte voor te klein naar schaamte voor te groot.. Het gaat om een subtiel verschil, maar wel een die ik zelf zou merken en waarderen.. net iets minder bolling van boven en iets minder breed aan de zijkant (als ik nu mijn armen omhoog doe zie je zo duidelijk dat het nep is.. dit is het beste te zien in de foto 18 weken PO die van boven is genomen.. ik heb dunne armpjes)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.