Ga naar inhoud

zwangerschap/borstvoeding na borstvergroting?


Aanbevolen berichten

Halo meiden.

Ik heb 24 september mn borstvergroting bij Beau Care. Tis nog ff wachten (moest het helaas ivm vakantie/werk uitstellen) maar heb er super veel zin in.

Nu zit ik alleen nog met 1 vraag...

Ik ben 28 jaar, redelijk smal van postuur (53 kilo, 1.69m) en een kleine A-cup. Ik heb een dochtertje van 1,5 die ik na mn zwangerschap tot 7 maanden borstvoeding heb gegeven. Tijdens de zwangerschap een kleine 10 kilo aangekomen. Na mn zwangerschap zat ik al snel weer op gewicht. Door de borstvoeding vlogen de kilo's eraf en viel zelfs zo hard af, dat ik lichter woog dan voor mn bevalling. Klinkt misschien aantrekkelijk, maar ik werd er echt niet mooier op.

Mijn borsten waren voor mn zwangerschap ook al klein, maar wel voller/ronder als nu. Ze hangen niet, maar zijn wel 'leeg'.

Nu mijn vraag:

Ik hoop in de toekomst (over 1..2 jaar)nog een kindje te mogen krijgen en weer borstvoeding te geven. Ik weet dat dit met prothesen goed mogelijk is, maar wat doet dit met het 'uiterlijk'???

Heb deze vraag ook tijdens het consult gesteld die ik met een arts van de kliniek had. Hij vertelde me dat ik me daar niet zo druk om hoefde te maken. Ik had namelijk erg weinig borstontwikkling ( ja wrijf t er maar in ;) ) en gezien mijn postuutr leek het hem zeer onwaarschijnlijk dat mn borsten na een eventuele volgende zwangerschap erg zouden gaam hangen/ slap worden.

Een andere optie is mn borstvergroting uitstellen..... Dat liever niet!!! Eigenlijk geen optie zeg maar! Vind september al zo'n tijd en ben net zo blij dat ik na al die jaren eindelijk de beslissing genomen heb.

Graag hoor ik of jullie hier ervaring mee hebben...

liefs A70

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals ik al in mijn pb schreef, kan ik me helemaal verplaatsen in jouw situatie!

Ik heb me al rot gegoogled, maar kan nergens echt een goed antwoord vinden op de vraag wat er qua uiterlijk met je borsten gebeurd wanneer je al prothesen hebt.... Ook ik heb weinig borstweefsel van mezelf en mijn PC wist ook niet goed hoe het daarna zal worden. Ik neem het risico, omdat ik liever wat meer hangende borsten heb dan geen borsten! (en aangezien ze bij mij onder de spier worden geplaatst verwacht ik sowieso niet dat ze op mijn knieen gaan hangen ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu een amerikaanse site met verschillende meningen gevonden, het komt erop neer dat je nooit weet hoe het gaat worden... maar goed, we hebben al 1 zwangerschap achter de rug en ze zijn bij ons beiden geslonken, dus dat zal de 2e keer dan ook wel gebeuren denk ik dan!

hier is de link

http://www.realself.com/question/pregnancy-ruin-breast-implants

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu een amerikaanse site met verschillende meningen gevonden, het komt erop neer dat je nooit weet hoe het gaat worden... maar goed, we hebben al 1 zwangerschap achter de rug en ze zijn bij ons beiden geslonken, dus dat zal de 2e keer dan ook wel gebeuren denk ik dan!

hier is de link

http://www.realself.com/question/pregnancy-ruin-breast-implants

Inderdaad boobstobe!

Daar sluit ik me dan maar bij aan.

Je weet toch niet wat de toekomst je brengt. Mn borsten hangen nu ook niet, zijn alleen ieneminie.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.