Ga naar inhoud

Dr. Frans Straten


Aanbevolen berichten

Hoi!

Ik ga binnenkort op consult bij dr Frans Straten, heb al veel positiefs over deze PC gelezen en mooie foto's gezien :35:

Nu is mijn vraag of F. Straten alleen high profile plaatst of dat hij ook gewoon medium/moderate zet (aangezien ik denk dat high te rond word voor mij..)

En zo niet, heb ik ook het een en ander gelezen over Verdonck, weet iemand welke profiles hij plaatst?

Xx Sammi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hi sammi,

Ik probeer jou privé bericht te beantwoorden, maar dit lukt niet..

Om antwoord op je vraag je te geven;

Mijn borstbreedte weet ik niet meer.. Zelf ben ik 165 cm en weeg ik tussen de 61 en 62 kilo en heb een slank postuur. Dr schiettecatte zag meteen dat 375 het mooist bij mij zou zijn en ik vertrouwde hem daarop! Gelukkig maar want ben er erg blij mee!

Ik heb ze ook rond en high profile.

Ligt er aan wat je zelf ook wilt he:) ik wilde geen hele grote borsten maar een mooie decolote en een mooie natuurlijke vorm. En dat is wat ik heb gekregen :)

Wanneer is je operatie?

Xx

Tessy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sammi, als is te bespreken met Frans Straten. Hij heeft een voorkeur maar plaatst medium en anatoanatomische.

Ik krkrij zelf 440cc anatomische op 25 augustus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.