Ga naar inhoud

Bruidje : 16 april 2010 : Dr Van de Weij : Boerhaave


Gast bruidje

Aanbevolen berichten

Hallo,

Vier dagen geleden heb ik een bv gehad in Boerhaave kliniek in Amsterdam. Ik ben geopereerd door dr van Weij en heb anatomische Mentor implantaten van 265 cc op de spier gehad. Ik ben 38 en heb drie kinderen. Al na de eerste dacht ik: zodra ik uitgebroed ben, doe ik een borstvergroting. Mijn b-cup was geslonken tot een slappe a. Ik heb er nooit heel erg mee gezeten, ging ook gewoon naar de sauna, maar vond het gewoon niet mooi. Ik heb vanaf een paar weken van tevoren dit forum gevolgd en heb een paar vragen waardoor ik nu zelf ook maar iets schrijf. Ga even de juiste rubriek daarvoor zoeken.

groet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bruidje!

Gefeliciteerd met je boobies! :1bouncingboobs:

Ik word volgende maand ook door dr. vd Weij geopereerd in Boxtel! Maar dan met 310cc implantaten van Natrelle (mcghan). Waarom heb je voor hem gekozen? Hoe vind je je resultaten tot nu toe, of heb je nog niet gespiekt?

:48:

Hoi Tamaartje,

Ik wilde graag in mijn wwonplaats Amsterdam geopereerd worden, zodat ik ook niet ver zou hoeven na de operatie en bij eventuele complicaties. Zo kwam ik bij Boerhaave uit. Toen ik belde voor een afspraak werd mij verteld dat het dan met Dr van der Weij zou zijn. Ik heb voor het consult zijn naam gegoogled en kwam toen op zijn website www.beautiful.nl. de voor- en nafoto's van borstvergrotingen die ik daar zag spraken mij erg aan. Dat gaf me al een goed gevoel. Bij het consult luisterde hij goed en begreep hij meteen wat ik wilde: vrouwelijke, natuurlijk ogende borsten die bij mijn lichaam passen. Hij vertelde de de borsten op zijn site staan bijna allemaal met anatomische implantaten zijn gedaan en raadde mij dat ook aan omdat ik bovenin heel plat was. Met anatomische implantaten zou het bovenin ook wat voller worden en blijven. Al lees ik nu op dit forum dat dit resultaat ook bereikt kan worden met ronde implantaten. Persoonlijk vind ik dat je dan toch vaak ook een ronding bovenin ziet, maar dat is ook een kwestie van smaak. En ronde implantaten onder de spier zien er ook mooi uit volgens mij, maar dat wilde ik liever niet, leek me veel pijnlijker. Verder kwam hij gewoon ervaren en bekwaam over.

Afijn, ik heb natuurlijk al gekeken! Het ziet er nu al heel mooi uit , eigenlijk ongeveer zoals toen ik zwanger was, misschien iets groter en steviger (minder hangend). Op het garantiebewijs zag ik eigenlijk pas welke implantaten ik precies had gekregen. Ik wist dat het Mc Ghan of Mentor zou worden van 265 cc en anatomisch, maar had geen idee dat er nog verschil in stevigheid en hoogte van implantaten bestaat. Ik bleek de hoogste en meest stevige te hebben gekregen. Waarschijnlijk omdat de boel van mezelf na drie kids zo slap was en alleen onderin nog wat borstweefsel zat. Maar daar had ik achteraf dus wel over mee willen beslissen, dus het is heel goed dat jij je goed inleest van tevoren. Ik vind zelf mijn borsten wel erg stevig aanvoelen nu, maar manlief heeft ook even gevoeld en was juist verbaasd over hoe zacht het was. Kwestie van perceptie dus ook. En het zal ook vast nog soepeler worden, het is pas 5 dagen geleden. Daarnaast voel ik een beetje de bovenrand van de prothese, maar je ziet het absoluut niet. En ik denk dat als de boel wat zakt, je het ook niet meer voelt. Nou, ik hoop dat je hier wat aan hebt, succes met je beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het zo goed gaat met je herstel! Kun je jezelf weer een beetje bewegen of heb je veel (spier)pijn?

Dat je graag had willen weten wat voor vorm/stevigheid de prothesen hebben, dat kan ik goed begrijpen. Gelukkig hebben we het forum! En ik dacht idd ook dat er bij (even oneerbiedig) 'theezakjes' ook eerder gekozen word voor een ronde prothese? Maar ik denk dat Dr. vd. Weij een kundig arts is, die zijn beslissingen niet zomaar maakt. Ik denk dat je dezelfde hebt gekregen als ik binnnenkort krijg, alleen dan een andere hoeveelheid CC's.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.