Ga naar inhoud

hallo iedereen


happy34

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik wilde me even formeel voorstellen al snuffel ik wel al een paar dagen op dit forum en kennen sommige van jullie mijn verhaal al.

Ik ben een jonge vrouw van 34 jaar stiefmoeder van een 17 jarige zoon en 14 jarige dochter en een dochter van mijn man en mij samen van 6 jaar.

Heb eigenlijk altijd al ongelijke borsten gehad en de wens om een borstvergroting/gelijkmaking is indd altijd al aanwezig geweest, maar daar moet je partnet ook achter staan en zolang hij twijfelde heb ik het er niet over gehad maar de kogel is dus door de kerk en ja over 42 dgn is mijn bv.

Op aanraden en ervaring van mijn buurvrouw ga ik naar de welness kliniek en wordt het bij mij gedaan door dr verdonck en wat ik hier heb gelezen mag ik daar best blij mee zijn goede ervaringen, hebben de bovenhand. En die zijn dan ook uiterst tevreden/ blij om zo maar uit te drukken ik heb voor mezelf al een schrift waarim ik de vragen opschrijf die ik wil weten en vragen tijdens het concult over 10 dgn misschien hebben julluie daar ook iets aan of hebben jullie het antwoord ik zal ze straks in mijn gallerij plaatsen en alvast bedankt voor de antwoorden!.

Groetjes happy34

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.