Ga naar inhoud

mar83 : 29 september 2015 :


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Ik heb aan dit forum de laatste maanden ontzettend veel gehad en wil ik graag mijn eigen ervaring kwijt.

Vorig jaar eind september ben ik geopereerd door dr. van der Weij in de Boerhaave kliniek.

Consult was zeer prettig, veel informatie gekregen en gelijk een datum vastgezet. Dit zou 29 september worden.

Omdat ik weinig borstweefsel heb van mezelf adviseerde hij 250cc anatomisch dual plane.

De operatie was geslaagd en ook mijn herstel verliep spoedig, totdat ik na een week of 5 een deukje ontdekte in mijn linkerborst.

Mijn eerste controle was pas na 3 maanden, omdat dit me niet lekker zat kon ik gelukkig al eerder langs komen om ernaar te laten kijken.

Stond ik binnen 5 minuten weer buiten met als antwoord ''het zal wel iets van een spiertje zijn''. Verder zag alles er volgens hem prima uit en hoefde ik niet meer langs te komen voor de 3 maanden controle. Dacht toen nog bij mezelf wie weet misschien trekt het vanzelf wel weg, maar helaas die deuk bleef en voelde me er zo ontzettend rot door. Had ik eindelijk borsten, bedekte ik het nog met sjaaltjes en hooggesloten truitjes, dat kon toch niet de bedoeling zijn!

Heb toch weer de kliniek opgebeld omdat ik absoluut niet tevreden was. Dus ik mocht 5 januari weer langskomen. En waar ik al bang voor was gebeurde weer. Binnen 5 minuten stonden we weer buiten met deze keer het antwoord het is waarschijnlijk en huidplooi?! Dit trekt misschien nog weg en anders is er helaas niks meer aan te doen was zijn antwoord. Leuk, sta je dan een hoop geld uitgegeven voor niks. Had er zo`n spijt van dat ik het had laten doen.

Ben toen gaan zoeken naar een andere arts voor een second opinion. Ik ben terecht gekomen bij dr Paris Melis in kliniek Bloemingdael.

Wat ben ik ongelooflijk blij dat ik dat heb gedaan. Heb een heel fijn gesprek gehad. Hij zag meteen wat er aan de hand was. Was inderdaad een spier wat zich terugtrok waardoor er een deuk ontstond. Dit zou dus niet wegtrekken na verloop van tijd. Kon een fout zijn van de arts of ik had gewoon pech gehad. Hij wilde in eerst instantie eerst dat ik het zou proberen op te lossen met dr van der Weij, maar omdat ik absoluut geen vertrouwen meer had in hem heb ik besloten om me te laten opereren door dr Paris Melis.

Inmiddels ben ik 2 dagen geleden geopereerd en jeetje ik ben nu al zo ontzettend blij!! (En inderdaad de linkerkant was niet goed onder de spier geplaatst)

Hij heeft nu ronde protheses gebruikt 400cc dual plane en de spier naar het midden losser gemaakt waardoor ze nu ook dichter bij elkaar staan. De operatie werd uitgevoerd in het RKZ in Beverwijk. Heb dit allemaal zeer goed ervaren, fijn personeel. Moest voor de zekerheid een nachtje blijven.

Wat ik overgens erg fijn vond. Herstel verloopt uitstekend. Bedenk me nu dat ik vandaag nog helemaal geen pijnstillers heb ingenomen;)

Die man heeft gouden handen echt waar!!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mar,

Wat ontzettend fijn dat je er nu een beter gevoel over hebt,maar wat lullig dat die pc zijn eventuele "fout"niet wil erkennen,laat staan je verder te begeleiden,en jou gevoel is toch het belangrijkste!

Hopelijk nu borsten die niet gaan "deuken/plooien,maar waar je mee kan gaan pronken,fijn herstel in ieder geval!

gr Wimper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoopt toch altijd dat het de eerste keer goed zal gaan. Fijn voor jou dat het nu - weliswaar met een andere arts - goed gaat. Mag ik vragen waarom er de tweede keer is gekozen voor rond en meer CC, was dat jouw persoonlijke wens of het advies van de PC?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend meid dat het zo gelopen is allemaal. Gelukkig is het nu hersteld voor jou, maar daar zal waarschijnlijk ook een extra koste plaatje aan hebben gezeten. Eigenlijk zou je pc dit moeten oplossen voor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.. dat is echt balen..

Ik heb het wel eens eerder gelezen, de minder goede nazorg van van der Weij.. Bizar eigenlijk, want de ene keer denk je: hij doet echt iets voor iemand en bij de ander stuurt ie ze gewoon weg..

Beetje vreemde manier van omgaan met patienten.. :(

Paris Melis staat erom bekend, te helpen als je bij niemand anders meer terecht kunt, bij wijze van spreken! Fijn dat hij je zo goed geholpen heeft!!

Hopelijk doet die spier van jou nu niet meer raar en kun je lekker gaan genieten van je boobs!!

Ik weet uit ervaring hoe het is als je niet gehoord wordt door je pc en je dus op zoek moet naar een andere pc en dus weer opnieuw moet betalen.. Bij mij was het het uiteindelijk allemaal waard, al is het natuurlijk altijd zonde van die eerste keer.. Ondanks dat je toen toch gekozen had voor een goede chirurg.. Zo staat hij tenminste over het algemeen, bekend.

Een goed herstel!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd erg balen voor je ! Ik ben ook geopereerd door van der Weij... recent nog, erg tevreden. Alles ziet er tot nu toe erg goed uit. Bij mij is het achter de spier.

Bij deze ben ik dus gewaarschuwd voor de nazorg mocht er wat zijn. Ik ga mij niet laten afschepen.

Kon dit foutje niet met een simpele operatie hersteld worden zonder wissel? Heb jij bij Boerhaave wel melding gemaakt van de fout? Nu moest jij weer het volle pond betalen, of wilde jij ze toch liever groter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor de lieve reacties!!

Ik ben naar van der Weij gegaan omdat een vriendin ook door hem geholpen is met een heel mooi resultaat. Dus bij jou Lisa5691 gaat dat vast helemaal goed komen hoor.

Het is gewoon erg jammer dat hij niet erkent dat het niet goed zat.

Door dit forum bij Paris Melis dus een so aangevraagd. Wat is dat dan fijn dat iemand het probleem ook ziet en er een oplossing voor had.

Omdat de spier losser gemaakt moest worden, waardoor deze zich niet terug kan trekken zouden de protheses meer naar binnen geplaatst moeten worden. Als hij mijn oude protheses daarvoor zou gebruiken zouden mn tepels te ver naar buiten gaan wijzen. Dus vandaar dat we uiteindelijk hebben gekozen voor meer cc's (breder). Ik dacht toen zelf ook, als ik dan toch weer moet dan maar goed!!

Het heeft me inderdaad veel geld gekost maar ik kan tot nu toe zeggen dat het me allemaal waard is. Vind ze echt heel mooi geworden.

Xxx

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.