Ga naar inhoud

Maartje80 : 7 april 2015 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo!

Graag wil ik me even kort voorstellen. Ik ben nieuw op dit forum en probeer allereerst een beetje te ontdekken hoe het werkt.

Ik heb na 3 consulten de knoop doorgehakt en laat op 7 april een borstvergroting uitvoeren door Dr. Laura Moojen in de Velthuiskliniek. Advies is anatomisch dual plane 320 MM.

Ik ben moeder van 2 kindjes en de zwangerschappen (C/D-cup)en borstvoeding hebben mijn eens mooie volle B-cup omgetoverd tot een slap en leeg mini A/B-cupje. Ik heb enorm getwijfeld (en nog wel!) of ik dit wel wil doen vanwege het feit dat ik liever niet in een gezond lijf laat snijden. En toch hoop ik dat ik door deze stap weer trots kan zijn op mijn lijf, met hopelijk prachtige borsten. Wat ik zelf het moeilijkste vind is het maken van een "plaatje" ten aanzien van de grootte. Bij het passen vond ik het al snel te groot worden allemaal. Ik wil mooi opgevulde en stevige borsten maar echt groot hoeft van mij niet. Volgens de PC heb ik wel 320 nodig om het mooi op te vullen. Heeft iemand enig idee of zelf ervaring met een vergelijkbare borstvergroting?

Alle tips zijn welkom! Ik vind het echt heel spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op zoek naar iemand die een BV heeft ondergaan met anatomische prothesen van Natrelle, ongeveer 320 MM.

Het liefst met foto's. Ik heb nu slappe borsten na zwangerschap en zou dat graag weer mooi laten opvullen. Wil weten hoe groot ze ongeveer gaan worden!

En ook hoe de anatomische prothese oogt ten opzichte van een ronde prothese. Mijn PC is in mijn geval zeer overtuigd van deze keuze. Nu ik nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beppie,

En ben je blij met het resultaat? Ik vind het doodeng, je kan alleen maar hopen dat het super wordt!

Ik hoop op een volle C en ben eigenlijk bang dat ik een D te groot zal vinden.

Aan de andere kant zeggen de maten lang niet alles. Tijdens mijn zwangerschap had ik D en heb dat toen alleen maar mooi gevonden.

Cold feet, dat moge duidelijk zijn! Heb jij misschien een foto van jezelf die ik mag zien?

Door wie ben jij geopereerd?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag me toevoegen dan kun je foto's kijken!

Ziet eruit als een c hoor is echt mooie maat vind ik.

Door Dr Moojen geopereerd, echt een fijne dokter!

Eindresultaat laat nog f op zich wachten want mijn rechterborstspier staat nog wat strakker maar gaat goedkomen ;) vergt wat geduld haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even bij je gekeken en vind ze echt prachtig geworden. Ook heel grappig om toch te zien dat het veranderd met de tijd (idd nog wat zakt etc). Vond jij het verschil heel goed zichtbaar in je kleding? Ik draag altijd goede pushup bh's en vraag me af of het verschil straks enorm is of niet. Naakt moge duidelijk zijn, dat is een heel verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb overigens 3 consulten gehad en 2 artsen gesproken en bij Dr Moojen voelde ik me echt op m'n gemak.

Ik twijfelde eerst over het medium profile maar als ik jouw borsten zie is die twijfel meteen weg.


Was jij ook snel weer mobiel? Ik heb 2 kindjes waarvan ik de jongste nog veel moet tillen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik droeg ook push ups om t nog iets te laten lijken maar nu alleen voorgevormde en krijg je ook zonder push up nu een mooie decolleté en buiten dat mag je voorlopig geen push up dragen. Heb een kleintje van 13 maanden en tilde m af en toe na 4 weken. Heb veel hulp gehad van m'n ouders en heb daar ook doordeweeks de eerste 2 weken geslapen met m'n zoontje als m'n man te werk was. Het is wel pittig hoor met een kleintje maar met hulp gaat t prima!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jadekiss,

Spannend he. Ik heb er heel lang over gedaan tot ik de knoop doorhakte. Maar nu ik dat gedaan heb nadat ik me na 3 consulten heel goed heb laten informeren voel ik toch al veel opluchting. Het blijft een gevoel want er zijn meerdere echt goede PC's maar mijn gevoel was het beste bij Dr Laura Moojen van de Velthuiskliniek. Ik ga voor een zo natuurlijk mogelijke borst maar heb qua volume wel de 320 CC nodig. Mijn borsten zijn bij beide zwangerschappen nl best opgerekt en dat moet nu weer "uitgevuld" worden. De borstfoto's die ik bekeek op internet waren borsten waarbij gekozen was voor een anatomische prothese met 290-320 cc volume. En ook uit de ervaringen hier op het forum blijkt wel dat je beter iets groter dan echt te klein kunt doen voor een mooi resultaat.

Succes met jouw afwegingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames!

Voor mij staat ook anatomisch gepland! Natrelle MX 325cc. Ben ook wel benieuwd naar foto's :56:

Jullie zijn jullie bewust ervan, dat 320 MM en 325 MX een totaal ander beeld geven?

MM is een medium profile, MX is een extra high profile.

Er is zomaar 1,1 cm projectie verschil, dus ook 1 cupmaat verschil!

Aantal cc zegt niks, het profile en dus de projectie is waar het om draait :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dokter Hupkens, Velthuiskliniek !

ik ben ook erg benieuwd naar je ervaring met hupkens..

ik word binnenkort ook door hem geopereerd namelijk maar via het umc radboud.

Moet eerst wachten op datum tot ik bij anesthatie ben geweest :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey best boobie! Dat klopt inderdaad, maar ben ook heel benieuwd naar de vorm van de anatomische protheses! of zit daar dan ook een verschil in?

ja de extra high profile heeft wat meer bolling aan de bovenkant idd..

Jullie prothesen zijn even lang, maar doordat jij een extra high profile krijgt, begint jouw bolling wat explicieter :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Engels, Is dat apart dat je naar de anesthesie gaat? en hoeveel CC krijg je ?

Ik word in het ziekenhuis geopereerd vandaar dat anesthetie apart is en dan pas een datum gepland.

Hij wil 325cc doen maar ik twijfel ik ben bang dat ze te klein worden ik wil echt een d / dd uitziend en wat ik btje hier gezien heb is rond de 400cc juist een d/dd uitziend

dus heb nog een telefonische afspraak met hem om dit te bespreken. ( juist omdat ik nu monoblock 240cc heb en ze ook echt spijt had dat ze zo klein waren twijfel ik erg )

Hoe vond jij hupkens? ik vond hem best een snelle in zijn doen en laten.. heb nu toch ineens wel meer vragen :118:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.