Ga naar inhoud

Dlicious18 : 11 maart 2015 : Dr. van Tits : Velthuiskliniek ( assymetrische boobies )


Aanbevolen berichten

Hier is dan eindelijk mijn verslag !

Vond het echt jammer zo weinig te kunnen vinden over ( geopereerde ) assymetrische boobies, dus ik hoop dat ik iemand hiermee kan helpen.

Mijn verslag is nogal uitgebreid en lang, dus voor degene die puur willen weten hoe mijn ervaring met Velthuiskliniek ( te Eindhoven ) en het consult

was : het staat onderaan in dikgedrukte letters ! :) ( De maten en type protheses en alles wat erbij hoort komt op mijn profiel te staan )

Om te beginnen zal ik me in even voorstellen,

ik ben Debbie 18 jaartjes jong en al sinds ik weet heb ik ongelijke borsten gehad ( ong. 1 flinke cup rechts AA en links kleine B )

Ik heb hier heel erg ( en lang! ) mee gezeten, vooral met naar het strand gaan, lingerie en leuke truitjes kopen en natuurlijk in de slaapkamer ..

Zoals vele wel zullen herkennen probeerde mijn moeder mij lang gerust te stellen met ' het komt wel goed, dat trekt wel bij '

maar had eigenlijk altijd al zo'n vermoeden dat dit niet het geval zou zijn.

Na een lange tijd piekeren en het idee van mijn zus om het mijn vader te vertellen toch maar alle moed bij elkaar geraapt om hem te vertellen waar ik zo erg mee zat,

ik was zo bang dat hij dit verkeerd op zou pakken of niet zou begrijpen omdat hij natuurlijk geen vrouw is,

maar dat viel allemaal reuze mee!

Ik had toen eigenlijk nog niet echt de gedachte dat hij er echt iets mee zou doen ofzo,

maar sindsdien kwam het onderwerp steeds meer naar boven want ook hij zag dat ik hier heel erg mee zat,

met name op vakantie's en in de zomer. Ik ben altijd al een papa's kindje geweest,

en vanaf dat ik weet doet hij er alles aan om mij gelukkig te zien, maar dat hij dus echt voor mij heeft gespaard had ik echt nooit durven hopen / dromen ! :5:

Dus toen duidelijk werd dat het financieel dus toch mogelijk was waren we het er wel allebei over eens een van de beste klinieken van nederland uit te kiezen,

en na een tijdje zoeken en afwegen bij Velthuiskliniek uitgekomen.

Ik was trouwens een tijdje vantevoren al in het ziekenhuis geweest hiervoor,

maar ik voelde mij helemaal niet goed bij deze pc en dus gelijk afgehaakt ( achteraf een hele goede keuze geweest ! )

Dat is ook echt een tip die ik wil meegeven : als het niet goed voelt niet doen ! hoe goed die arts ook mag zijn,

als je je er niet fijn bij voelt maakt het er allemaal niet makkelijker op, hij is tenslotte wel degene die in jou lichaam gaat snijden!

Anyway op 21 januari dit jaar heb ik mijn consult bij Velthuis gehad, zus meegenomen, en moet eerlijk zeggen dat ik vrijwel meteen al

een stuk beter gevoel had bij deze kliniek en arts dan in het ziekenhuis ! Alle opties en complicaties besproken, protheses gepast, ( & meneer van Tits himself in het echt mogen zien! haha )

ik zou in begin februari al geopereerd kunnen worden,

maar dat was mij toch iets te snel, aangezien ik nog niet zo heel lang met het hele borstvergroting idee rondliep zegmaar.

2de optie was dus 11 maart, ook heel erg snel maar wel een hele mooie datum!

( net genoeg hersteltijd om aankomende zomer al van mijn 'gelijke' boobies te kunnen genieten! )

alleen moest ik dit natuurlijk wel uitgebreid met papa overleggen, dit zei ik ook tegen de consulente en die was zo vriendelijk om deze datum een tijdje te 'reserveren' speciaal voor mij !

Thuis aangekomen helemaal happy , uitgebreid alles aan papa verteld, ook hij vond het snel maar hij wist ook wel dat dit ideaal zou zijn voor aankomende zomer.

Een kleine 2 weken verder samen de knoop doorgehakt, het was nu financieel mogelijk, en ik wist niet of ik nog een zomer vol schaamte en ellende aankon, dus het moest gewoon!

Sindsdien is alles zo snel gegaan, werk en school op de hoogte gebracht, zowel fysieke als mentale voorbereiding, en vooral heel veel spanning , haha

Vorige week was het EINDELIJK zover ! Het was echt nog niet werkelijk allemaal, zelfs niet toen ik in de operatie kamer kwam, zelfs nu nog steeds niet

Het echte besef moet nog gaan komen denk ik , als het herstel voor een groot deel achter de rug is , want pfoe wat vielen de eerste dagen tegen zeg ! :18:

Veel pijn, dat weinig tot niks doen viel ook best tegen, en als klap op de vuurpijl ook nog is 2 dagen hondsberoerd geweest..

maar ik wist gewoon zeker dat als ik even zou doorzetten ik me stukken beter zou gaan voelen, en jahoor !

Nu 1 week PO en de pijn word eigenlijk wel met de dag minder, en licht huishoudelijk werk lukt ookal aardig goed.

Maar echt, ik ben zo blij ! zal dit nooit in woorden kunnen beschrijven maar gewoon het idee dat ik me niet meer langer hoef te schamen,

en mijn boobies niet meer hoef te verbergen maakt me al super gelukkig ! Eerlijk gezegd hoopte ik ook wel dat ze 'mooi' zouden worden, maar dat was voor mij niet het belangrijkste.

Nou de eerste keer dat ik ze mocht bewonderen ( vlak na de operatie al ) viel mijn mond al zowat open van verbazing, wat zijn ze mooi ! en wat heeft die man dat goed gedaan zeg !!

Ik had dit echt nooit gedacht, dat mijn grote droom gewoon uit zou komen, het voelt allemaal nogsteeds super onwerkelijk maar ik kan dalijk echt gaan leven !

Al met al mijn ervaring met Velthuiskliniek is gewoon super, het ziet er heel netjes en professioneel uit van binnen,

het personeel is heel vriendelijk, heb echt het idee dat ze naar je luisteren en er alles aan doen om je verblijf zo prettig mogelijk te maken,

maar ook na mijn behandeling ( ik had wat negatieve reacties gelezen over een andere locatie van Velthuis waarbij je na de behandeling een soort van in de steek gelaten werd )

Ik schrok hier wel van, maar dit was bij mij absoluut niet het geval. Ik ben in de ene week dat ik PO ben al 3 x teruggeweest vanwege zwelling aan mijn rechterborst,

alles goed na laten kijken door verschillende pc's met onder andere een extra controle van mijn eigen pc, gewoon voor eigen gerusttelling.

Ik kon/kan altijd nog bellen als ik vragen heb, of iets dergelijks.

Het consult zelf beviel mij ook goed, voordat ik vragen kon stellen werden ze eigenlijk al beantwoord,

alles is mij heel duidelijk verteld en uitgelegd en ik vond het ook fijn dat ik mijn datum een tijdje vast kon zetten geheel vrijblijvend!

Dus ik kan echt zeggen dat mijn ervaring met de kliniek / het personeel / en mijn pc heel positief is!

Ik heb nu echt al teveel getypt, maar als laatste wil ik echt credits geven aan mijn pc Herm van Tits want wauw wat kan die man er iets moois van maken zeg!

( Foto's volgen waarschijnlijk nog, zit nog met een beetje schaamte maar denk dat ik hier snel overheen ben,

en bovendien als het iemand met hetzelfde probleem kan helpen ben ik allang tevreden ! )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid!

Neem lekker je tijd om helemaal bij te komen. Wat ik denk, maar absoluut niet zeker weet omdat ik ook gewoon een miep ben met protheses en geen arts, is dat je rechterborst meer zwelling heeft omdat er verschillende cc's in zitten? Ik had na mijn operatie namelijk dat beide ontzettend opgezwollen waren met vocht en dat ze ongeveer er even rot uitzagen en ongeveer even opgezwollen waren. Ik heb er hetzelfde inzitten in beide kanten, maar ik vroeg me af of je bij jou in het herstellen verschil merk, doet je ene kant meer zeer bijvoorbeeld? Ik ben gewoon heel nieuwsgierig hehe. :12:

Hoop dat je herstel heel spoedig verloopt zodat je helemaal happy kan shinen in je bikini deze zomer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel , zal ik zeker doen ! En ja klopt helemaal dat die zwelling komt door het verschil in aantal cc's , volgens mijn pc dan want ik ben zeker geen expert haha. Er is bij jou ook veel ingegaan zeg ! Wou zelf ook wel wat groter maar achteraf toch maar beter van niet op het gebied van pijn ghehe. En ja in mijn herstellen merk ik echt veel verschil qua kanten , dit is ook echt heel raar ! Met mijn linkerkant kan ik al bijna alles zonder pijn ( voor zover het mag natuurlijk ) en aan rechts heb ik tot nu toe nog elke dag veel pijn gehad , kan er weinig mee en voelt heel opgezwollen en strak haha, heel raar maar gaat zeker goedkomen en ben te veelste gelukkig om daarover in te zitten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Ellie en BB !

En Ellie ja klopt hier was ik ook van op de hoogte, maar aangezien mijn pc zei dat dit maar 1 cupmaat verschil is lijkt het mij onwaarschijnlijk dat het vergoed wordt / zou worden

heb ik trouwens al gezegd dat ik dit echt belachelijk vind ?! zoiets is totaal niet cosmetisch maar gewoon echt psychisch !

Maargoed gelukkig ben ik gezegend met een heeeeeele lieve vader !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Wow, kreeg echt tranen in mijn ogen van je verhaal.

Ben zo blij voor je! Ook al heb ik twee dezelfde maat borsten, het gevoel van schaamte ken ik maar al te goed.

Echt super, vond het bij velthuis ook super, kan het verschil met bergman niet eens omschrijven.

Heel veel xxkusjesxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies zelfde verhaal heb ik mee gemaakt.. Gister mijn bv gehad... Hoop zo dat ze gelijk worden pfffff kan niet wachten tot t eindresultaat xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

aaahw haha dankjewel melissa ! hoop dat jouw ervaring met velthuis net zo positief als die van mij gaat zijn! dikke kus x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.