Ga naar inhoud

BV Steph; consult dr damen welnesskliniek


Gast steph!

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik heb sinds kort beslist om voor een borstvergroting te gaan, droom er al heel mijn leven van. En nu ik 21 ben gaan ze zeker niet meer groeien <_<

Ik heb net gebeld naar de Welnesskliniek voor een eerste consult, bij Dr Damen op 26mei (spannend) heeft iemand daar goede ervaringen mee? of iemand die zegt dat ik beter een andere pc zou nemen?

Ik heb nu een kleine B en zou graag een mooie C hebben :1big_boobs: hihi

weet iemand wat de natuurlijkste implantaten zijn? Heb al veel informatie opgezocht maar geraak er niet echt aan uit..

BEDAAAAAAAAAAAANKTTT

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier!

Ook ik heb geen ervaring met de Wellnesskliniek of Dr Damen, maar er zijn er de laatste tijd erg veel door hem geholpen. Gebruik anders even de zoekfunctie.

Wat voor jou het beste resultaat geeft, zo natuurlijk mogelijk is afhankelijk van jouw lijf.

Ik heb anatomische protheses, maar ik denk dat je in de WK al snel de ronde monobloc protheses krijgt. Ik hoor eigenlijk nooit dat je daar iets anders aangeboden krijgt.

Succes met je zoektocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Steph,

ik heb mijn borstvergroting gehad op 17 maart bij dokter Damen in de Welness. Je kan m'n verhaal hier lezen bij de operatieverslagen. sta momenteel ergens op de 2e pagina denk ik.

Alles is me tot hiertoe zeer goed meegevallen. Wat betreft de kliniek en de dokter heb ik geen klagen.

Bereid je goed voor op je eerste consult. Neem gerust een lijstje mee met al je vragen. Je wordt een beetje overdonderd door al de info en zo heb je toch een houvast.

Als je vragen hebt stuur gerust een berichtje!

Als je men foto's wil zien, let me know!

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Steph

welkom :1: