Ga naar inhoud

BV Steph; consult dr damen welnesskliniek


Gast steph!

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik heb sinds kort beslist om voor een borstvergroting te gaan, droom er al heel mijn leven van. En nu ik 21 ben gaan ze zeker niet meer groeien <_<

Ik heb net gebeld naar de Welnesskliniek voor een eerste consult, bij Dr Damen op 26mei (spannend) heeft iemand daar goede ervaringen mee? of iemand die zegt dat ik beter een andere pc zou nemen?

Ik heb nu een kleine B en zou graag een mooie C hebben :1big_boobs: hihi

weet iemand wat de natuurlijkste implantaten zijn? Heb al veel informatie opgezocht maar geraak er niet echt aan uit..

BEDAAAAAAAAAAAANKTTT

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier!

Ook ik heb geen ervaring met de Wellnesskliniek of Dr Damen, maar er zijn er de laatste tijd erg veel door hem geholpen. Gebruik anders even de zoekfunctie.

Wat voor jou het beste resultaat geeft, zo natuurlijk mogelijk is afhankelijk van jouw lijf.

Ik heb anatomische protheses, maar ik denk dat je in de WK al snel de ronde monobloc protheses krijgt. Ik hoor eigenlijk nooit dat je daar iets anders aangeboden krijgt.

Succes met je zoektocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Steph,

ik heb mijn borstvergroting gehad op 17 maart bij dokter Damen in de Welness. Je kan m'n verhaal hier lezen bij de operatieverslagen. sta momenteel ergens op de 2e pagina denk ik.

Alles is me tot hiertoe zeer goed meegevallen. Wat betreft de kliniek en de dokter heb ik geen klagen.

Bereid je goed voor op je eerste consult. Neem gerust een lijstje mee met al je vragen. Je wordt een beetje overdonderd door al de info en zo heb je toch een houvast.

Als je vragen hebt stuur gerust een berichtje!

Als je men foto's wil zien, let me know!

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Steph

welkom :1:

op de vraag wat voor jou de natuurlijkste prothesen zijn,dat kunnen wij niet echt vertellen,dat beslist je arts,met jou samen uiteraard,vertouw je arts ook.

en ik ben al genoeg dames tegengekomen die door deze arts geholpen zijn,even in topic operatie verslagen wandelen,en je komt het vanzelf tegen.

veel post en lees plezier op het forum.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Steph!

Ik ben ook bij dr Damen geweest. Mijn topic staat nog in het voorstel forum.

Ik ben zeer tevreden hoe mijn consult is gelopen.

Ik "neem" 330 cc achter de spier. Hoop hiermee op een mooie volle C uit te komen :D

Hopelijk krijg ik einde deze week mijn defintieve operatie datum!!!!

Als je nog vragen hebt, kan je me altijd een berichtje sturen!

Succes bij je consult! (slim dat je een vragenlijstje heb gemaakt) Je zult altijd zien dat je toch wat vergeet ;-)

Liefs, Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.