Ga naar inhoud

Wie weet een goede kliniek voor een second opinion?


Aanbevolen berichten

Ik ben niet tevreden over het resultaat van mijn borsten. Ik heb anatomisch 445 cc er in gekregen.

Het zou een volle D/E cup worden maar is helaas bij een volle C cup blijven steken.

Mijn behandelend arts mij wil mij wel grotere protheses geven maar dan volledig op mijn eigen risico of het past staat etc.

Dus dat vind ik eng. Of ze wil lipofilling doen, maar ik denk persoonlijk dat ik daar weinig mee opschiet.

Daarom wil ik graag een second opinion.

Ik ben bij Velthuis geopereerd, en bij al bij Nio geweest voor een second opinion, maar ik zou graag nog bij iemand informatie halen.

Wie weet een goede arts/kliniek in ZuidHolland ( of iets verder)

Bergman valt af zij vragen voor een gesprek € 250.00!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sja... Voor grotere borsten zijn er niet zo heel veel opties.. Nio heb je al gehad en dat is eigenlijk wel 1 van diegenen die niet huiveren om groot te plaatsen.

Verder zou ik er even geen kunnen bedenken in jouw buurt.. Hooguit van der Weij in boerhaave...

Anders zou je naar plovier moeten, in België.. Dat is de enige andere PC die ik zou aanraden om hierin te adviseren.

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best-booby, Ik hoef niet groot, tenminste ik vind een d/e cup bij mijn postuur niet groot ( 1.76 en 85kg). Belgie is ook een optie voor mij.:)

Bij Nio koste de second opinion €50.00 dat is iets wat ik ook begrijpelijk vind, het kost ook tijd.

Maar € 250.00 vind ik echt belachelijk van Berman.. Dat is iets wat ik niet snap.

Ik kan wel zeggen dat ik voor een consult kom, maar wil eerlijk zijn ;). Maar ja een consult is het eigenlijks ook, thanks voor de tip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.