Ga naar inhoud

Nieuw en op zoek naar hulp


Natacha81

Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben nieuw dus dacht gelijk maar even voorstellen wat vragen erbij duwen.

Ik ben 33 jaar en mama van een knappe zoon van 7. Helaas heb ik na mijn zware bevalling heel veel gewicht verloren en uiteraard waren mijn borsten het eerste weg.

Gaande van een mooi volle B cup zit ik nu nog maar op een AA met siliconen vulling in mijn bh.

Nou heb ik eindelijk de knoop doorgehakt voor een borstvergroting. Ik heb al redelijk wat opgezocht op het internet en kwam terecht bij Dkt Plovier van de BeClinic.

Kan iemand mij vertellen over zijn ervaring daar. Qua onthaal, operatie zelf, nazorg en natuurlijk ook de kosten?

Ik zou graag naar een C cup gaan nu. Hoe zit het dan met de CC? Gaat de prijs per CC omhoog?

Groetjes van een kleine mini AA

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee

Qua CC is dat moeilijk te zeggen waar je op uit komt. Dit heeft ook te maken met de grote van je borsten nu volgens mij.

Het beste kun je op consult gaan en daar je wensen bespreken met de consulente. Dit heb ik ook gedaan en wilde naar ongeveer een C/D vanaf B. Heb zelf nu 335cc wat denk ik een D zal zijn. Prijs is onafhankelijk van het aantal CC mits je bij de normale maten volgens mij blijft. Ligt ook een beetje aan de kliniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben vorige week bij dr Plovier geweest. Hij werd me aangeraden door mijn gynaecoloog (die me me garandeer dat dr Plovier een van de betere is). Hij lijkt me een serieuze arts.

De consultatie gaat vrij snel, iets te snel naar mijn zin, dus bereid al je vragen goed voor.

Ikzelf heb een kleine B en zou graag een C hebben en e tepelcorrectie, ik heb een ingetrokken tepel door een borst ontsteking tijdens de borstvoeding.

Ik kom uit op een 3500€. (500€ voor de tepelcorrectie)

Maar aangezien ik maar een 1cupmaat wil vergroten wil ik eerst alles uitzoeken over Lipofilling ipv implantaten.

Daarvoor heb ik een afspraak op 20/04.

Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.