Ga naar inhoud

Wie is geopereerd door dr. hupkens ?


engels

Aanbevolen berichten

De titel zegt het eigelijk al.

Wie is er geopereerd door Dr.Hupkens.

ik heb wel al een beetje rond gekeken hier via zoeken maar niet heel veel info gevonden.

Ik zou graag willen weten wat je van hem vind als pc

opereert ie mooi? mooie littekens.

en hoe is bij hem de afhandeling? etc

met mijn gesprek vond hem wat snel door alles heen gaan.

al is hij wel ook snel met plannen van de anesthatie (2weken) en moet morgen al bellen waneer er operatie gepland staat.

Maar ik heb geen nieuwe afspraak met hem hoeven maken? morgen sowieso even bellen na de afdeling want ik vind de cc's ook te weinig.

omdat ik al blij was dat hij zei dat ik maandag al voor operatie mocht bellen drong het me pas later door

heb ook geen voorbeeld gezien enz waardoor ik nu met vragen zit die ik opzich hier ook wel al heb gevonden maar toch.

wat ik dan wel weer goed vond hij was vergeten te zeggen over de sport bh en ik was nog geen 5 min geleden geweest en hij belde erover op.

hebben meer dit zo ervaren of gehoord?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben 27 februari geopereerd door p hupkens. Ik heb zelf 280cc anatomisch dual plane gekregen. Ik ben er heel blij mij, past precies bij mij, ik wou ookzo natuurlijk mogelijk daar is hij wel van. Ik kom van een 70a en zit straks op 70d 75c en dat met 280cc. Als je nog meer wil weten hoor ik het wel. Gr yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben 27 februari geopereerd door p hupkens. Ik heb zelf 280cc anatomisch dual plane gekregen. Ik ben er heel blij mij, past precies bij mij, ik wou ookzo natuurlijk mogelijk daar is hij wel van. Ik kom van een 70a en zit straks op 70d 75c en dat met 280cc. Als je nog meer wil weten hoor ik het wel. Gr yvonne

ben je ook via het radbout ziekenhuis geopereerd las dat hij in meerdere klinieken/ziekenhuis werkt?

zijn je littekens ook klein?

Hoe ervaarde jij hem zelf? was hij ook snel in zijn doen met afspraken enz?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

ik word a.s. za 21 maart geopereerd door dr hupkens ik ben benieuwd!!!

Spannend meid..

Wat ga je krijgen?( merk cc's)

Wens je alvast succes voor zaterdag en natuurlijk dat ze ontzettend mooi gaan worden.

Word je in de kliniek geholpen of ziekenhuis?

Hoi, ik wordt 1 mei geopereerd door dr. Hupkens maar dan via Diana Gabriels. Ik ben ook erg benieuwd naar ervaringen van anderen met Hupkens. Heeft er iemand miss ook foto's?

Groetjes weegschaal32

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, naar de foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in kliniek Amstelveen geopereerd was prima hoor, hij was idd wel een beetje vlug in alles maar wel heel eerlijk en is goed in zijn vak. Als je een foto meeneemt van wat je mooi vindt komt het helemaal goed. De littekens vallen bijna niet op, maak je geen zorgen over deze arts als je zelf maar weet wat je wil en wat je mooi vindt. Ik heb nog geen borsten van hem gezien die niet mooi waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

De naam Hupkens komt inderdaad niet veel voor op het forum (niet dat mij is opgevallen).

Ik heb morgen (29-5) een afspraak met dr Hupkens.

Ik ben heel benieuwd naar ervaringen. Heeft iemand misschien foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.