Ga naar inhoud

Misssport : 3 april 2015 : Dr. Verdonck : Dijkhof Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik had ook cola (regular) en zoute chips meegenomen voor de reis naar huis. Ik heb wel slaapverdoving gehad en geen narcose. Cola voor de suiker (krijg je daar denk ik ook een glas, als je slaapverdoving hebt gehad) en zout voor de bloeddruk en heeel lekker als je de hele dag nog niets gegeten hebt.

Dat had ik hier ergens op het forum gelezen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha dat ga ik je niet zeggen dat het meevalt xd wat een verschillen met mensen zeg! toen ik wegging zeiden de zuster nog: 'je ziet wel heel erg wit, weet je zeker dat het gaat?'

'JA' hahahahaha

Ik wens je van harte dat het meevalt!! Veel glimlachen dat helpt ;p Lachtherapie whiehooeee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit al lekker in de auto en alle zenuwen gieren door mijn lijf! Gedachten als heb ik alles niets vergeten domineren de toon. Het is nog twee uur rijden, dan ben ik op mijn eindbestemming. Met een euforisch gevoel liep ik vandaag door het huis en door de straat. Vandaag loop ik voor de laatste met kleine borsten. Wat voel ik me toch gezegend dat ik dit kan doen. Super blij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel meiden voor de lieve berichten.

ik zit helemaal in getapt. mijn borsten nog niet gezien.

de pijn was ff heel heftig nu ik lig gaat het wel goed. net even naar de wc geweest dat is wel even vervelend.

mijn man is druk in de weer met de kids. gelukkig!

het is 455 cc geworden daar ben ik super blij mee denk ik hihi

de pijn valt nu 100% mee. natuurlijk voel ik het alleen niet zo erg als ik had verwacht.

morgen plaats ik een voor na situatie en mijn operatie verslag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies,

vandaag 1 dag po is gek om te zeggen. Het is me tot nu toe echt 100% mee gevallen. Ik ging uit van ontzettend veel pijn en slapeloze nacht. Gelukkig niet.

Gisteren om 7uur zatten we in de auto, eerst de kids afgezet en toen richting Weerd. Het was voor ons 2 uur en 15 min rijden. Gelukkig was het rustig op de weg. Onderweg de pijnstilling genomen en om kwart voor tien waren we in Weerd.

We werden goed geholpen door de assistente.

Eenmaal op de kamer mocht ik me uitkleden, een badjas en slipper aan.

gesproken met meneer van Hoften en over de narcose en dr Verdonck de protese. Het zou 415 cc worden maar op het laatst toch besloten om 455 cc te doen. Verdonck gaf wel aan dat ik dat iets meer bolling zou krijgen waardoor het iets nep eruit zou zien. Nou dat vind ik niet zo erg. me man die keek wel wat fronsend en omdat we het allebei niet hebben gezien is het nog een verassing.

om 11 uur mocht ik dan echt naar de OK!! OWWW wat was is zenuwachtig zeg. Niet normaal. Ik lag daar en was zelfs bang. In me hoofd gingen de gedachten als ik sta nu op en wat doe ik mezelf aan dan ook als een speer door mijn hoofd. Gelukkig zei verdonck nou we gaan nog even een controle doen. Wat is je naam en geb datum en wat is je pincode en waar ligt je pas haha.

Ijs was gebroken en ik ging heerlijk slapen.

Het wakker worden was alles behalve lekker. Ik had ontzettend veel pijn en de wonden branden heel erg. Ik werd op bed getild ook een ervaring die niet leuk was. Alsof me borst uitklaar gerukt werkt. Ik kreeg tramadol 100 en paracetemol 1000. Ik was dan ook helemaal suf en draaierig dat was wel vervelend. Ik werd dan ook super misselijk en gelukkig kreeg ik daar ook wat voor. De sufheid bleef wel tot 3 uur. Daarna werd het wel minder en proberen te zitten. Man ik dacht dat ik wat gewichten aan me borsten had hangen. Gelukkig geen vrachtwagen of olifant. Ik kan goed ademhalen alleen als ik zit en sta voelt het dus zwaar.

Eenmaal thuis heeft me man me heerlijk in de watten gelegd. Zo ontzettend lief!!! hij heeft lekker gekookt en dat bleef er allemaal in. Om de 6uur mag ik paracetemol, om 9 uur antibiotica en om 8 uur in de morgen een zware pijnstiller die ik op moet maken.

De eerst nacht heb ik erg rechtop in bed geslapen. om 5 uur de wekker gezet voor de paracetamol en om 8 uur de pijnstiller.

Ik ben 1 keer voor de wekker wakker geworden. Niet door de pijn wel door de houding waarin ik sliep.

Vanmorgen wilde ik me onderlichaam douche alleen dat was geen succes ik werd super duizelig en kreeg sterretjes te zien. Niet fijn. Vanavond weer een poging. Omdat de arts het advies gegeven heeft dat ik moet wandelen ben ik nadat ik me weer beter voelde samen met me man een rondje door de straat wezen lopen. Dat ging doet.

Nou heel verhaal en ben echt geen verhalen vertellen sorry!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.