Ga naar inhoud

Debbyislief : 24 maart 2015 : Dr. Schietecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Goedenavond iedereen!

Ik wilde me even voorstellen!

Mijn naam is Debbie en ik ben 26 jaar en ga volgende week op consult bij dr Schietecatte in Amstelveen.

De operatie wil ik in april/mei plannen! Ik wil dit al vanaf dat ik jong ben en nooit echt borsten heb gekregen. Ook heb ik een zoontje van bijna 1 (26 maart). Dit heeft het ook niet echt goed gedaan... Maaaaar toen ik zwanger was had ik toch heel even echt borsten!! Dubbel D zelfs en wat was ik trots!! Dit gevoel wil ik toch echt weer krijgen en daarom besloten echt te gaan voor een borst vergroting!

In eerste instantie wilde ik naar Dr Mooijen-zaal in velthuis kliniek omdat een vriendin en haar moeder daar geweest zijn. Nu ben ik via een andere vriendin bij Amstel kliniek terecht gekomen en dr Schietecatte is mij aangeraden. Ik heb erg veel goede dingen over deze pc gelezen (ook wel wat mindere maar dat hebben ze allemaal denk ik?) en heb er dus vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen en een mooie bijkomstigheid is dat deze kliniek een kleiner prijsje aan de BV hangt dan Velthuis kliniek. Nu weet ik dat goedkoop duurkoop kan betekenen maar ik weet dat dr Schietecatte zelf ook in Velthuis heeft gewerkt en erg goed staat aangeschreven.

Goed, ik denk dat ik zo wel genoeg heb verteld haha ik ga even het forum door spitten en ervaringen en vragen stel ik wel ergens waar het hoort!

Tot ziens! of beter: Tot lees!

Groetjes Debbie :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes vandaag! (Toch?)

Oo ik lees het nu pas! Thnx hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeeaaah bijna!! dan zal ik zeker een verslagje maken :D

Thnx voor het aanpassen xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Debbie,

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw verhaal van de operatie en erna :) . Heb je toevallig zin om een klein verslagje te schrijven? Hoe is het je allemaal bevallen?

Heey ik zie nu pas jou reactie!

Tuurlijk wil ik er wat over schrijven!

De dag dat ik geopereerd werd was echt ontzettend spannend!

Ik kwam daar en moest even wachten tot een vrouw me kwam halen en ik afscheid moest nemen van mijn papa die mee was :D

Ik werd naar boven gebracht en kwam in een kamer met 6 bedden waarvan er 3 bezet waren! Ook een aantal voor bv!

Er werd van alles uitgelegd en moest me gaan omkleden en dan zou de chirurg zo bij me komen. Ook kreeg ik een infuus (bah!!)

De chirurg kwam al na 5 minuten en maakte een praatje, fotos en tekende me af..

en nog 5 minuten later mocht ik mee naar de operatie kamer! Toen werd het allemaal wel erg spannend!!! Hoge hartslag zag ik op de monitor haha maar ze waren daar allemaal super lief en stelde me op mijn gemak... ik keek ook wat in het rond en er werd ondertussen een warme lucht deken over me heen gelegd.. de anesthesioloog stelde me ook nog wat vragen en toen zag ik daar 2 doosjes liggen!! En het wat in me op komt zeg ik meestal ook gelijk dus heel droog zeg ik zo: Hey daar liggen mijn tieten hahaha en iedereen moest lachen.. echt een actie voor mij om zoiets te zeggen tijdens de zenuwen! Achja ze snappe het ook wel denk ik :P... en toen kwam de chirurg en alles werd nog een keer gecheckt, gelukkig word dat vaak gedaan!

En toen ging ik slapen, voelde heel gek, een tinteling in mn gezicht en dat zei ik en dat hoorde zo en toen was ik weg... en 2 sec later werd ik wakker en ik weet nog heel goed dat ik me zoooo ontzettend high voelde, dat voelde zo goed haha en ik dacht oja ben net geopereerd en ik keek onder de deken en ik had van te voren verwacht te gaan huilen nou neehoor! Ik moest gewoon hardop lachen, niet heel hard maar wel gewoon lachen... en ik dacht wooow... zo groot haha

Toen wilde ik natuurlijk gelijk eten en dat mocht gelukkig ook! En het was pas 10.45! Was pas 1.5 uur binnen!

Op een gegeven moment moest ik ook heel nodig naar de toilet, nou t is net alsof je een fles vodka op heb want je kan echt niet recht lopen!!

Verder was het gewoon bijkomen en eigenlijk had ik niet echt pijn... wel bij de wondjes wat branderig gevoel maja het zn ook verse wonden... bij het aankleden stond ik 1x te snel op en werd ik gelijk misselijk en zakte mn bloeddruk maar daar kreeg ik wat voor en 5 min later voelde ik me weer prima!!

Om 12.15u stond ik weet buiten bij mijn papa en hele dag beetje duizelig geweest en moe maar dat hoort erbij!!

Al met al vond ik het totaal geen vervelende ervaring!! het enige gevoel wat niet te beschrijven is is het moment vlak voor ze je in slaap brengen... die angst.. je moet je leven in handen geven van mensen die je niet kent.. en dat is een onbeschrijvelijke angst! Maar angsten zn er om te overwinnen en man wat voelde ik me goed toen ik wakker werd! hahaha :P

nu ben ik 4dagen PO en het gaat heel goed! Ik heb zeker ook pijn! Soms steken rond mijn tepels vaker links dan rechts, en de wondjes doen ook soms echt zeer! Maar ip met paracetamol is het redelijk te doen, de 1e 3 dagen heb ik wel tramadol geslikt maar zoals vandaag heb ik nog maar 1 tramadol geslikt en dat was vannochtend vroeg!

Het gaat zo goed dat ik mezelf echt moet dwingen soms even rust te nemen haha maja je bent moeder en druk in de weer he!

je had me fotos al gezien zag ik aan je reactie!

Hopelijk heb ik het zo duidelijk beschreven en heb je er wat aan!

Groetjes!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey ik zie nu pas jou reactie!

Tuurlijk wil ik er wat over schrijven!

De dag dat ik geopereerd werd was echt ontzettend spannend!

Ik kwam daar en moest even wachten tot een vrouw me kwam halen en ik afscheid moest nemen van mijn papa die mee was :D

Ik werd naar boven gebracht en kwam in een kamer met 6 bedden waarvan er 3 bezet waren! Ook een aantal voor bv!

Er werd van alles uitgelegd en moest me gaan omkleden en dan zou de chirurg zo bij me komen. Ook kreeg ik een infuus (bah!!)

De chirurg kwam al na 5 minuten en maakte een praatje, fotos en tekende me af..

en nog 5 minuten later mocht ik mee naar de operatie kamer! Toen werd het allemaal wel erg spannend!!! Hoge hartslag zag ik op de monitor haha maar ze waren daar allemaal super lief en stelde me op mijn gemak... ik keek ook wat in het rond en er werd ondertussen een warme lucht deken over me heen gelegd.. de anesthesioloog stelde me ook nog wat vragen en toen zag ik daar 2 doosjes liggen!! En het wat in me op komt zeg ik meestal ook gelijk dus heel droog zeg ik zo: Hey daar liggen mijn tieten hahaha en iedereen moest lachen.. echt een actie voor mij om zoiets te zeggen tijdens de zenuwen! Achja ze snappe het ook wel denk ik :P... en toen kwam de chirurg en alles werd nog een keer gecheckt, gelukkig word dat vaak gedaan!

En toen ging ik slapen, voelde heel gek, een tinteling in mn gezicht en dat zei ik en dat hoorde zo en toen was ik weg... en 2 sec later werd ik wakker en ik weet nog heel goed dat ik me zoooo ontzettend high voelde, dat voelde zo goed haha en ik dacht oja ben net geopereerd en ik keek onder de deken en ik had van te voren verwacht te gaan huilen nou neehoor! Ik moest gewoon hardop lachen, niet heel hard maar wel gewoon lachen... en ik dacht wooow... zo groot haha

Toen wilde ik natuurlijk gelijk eten en dat mocht gelukkig ook! En het was pas 10.45! Was pas 1.5 uur binnen!

Op een gegeven moment moest ik ook heel nodig naar de toilet, nou t is net alsof je een fles vodka op heb want je kan echt niet recht lopen!!

Verder was het gewoon bijkomen en eigenlijk had ik niet echt pijn... wel bij de wondjes wat branderig gevoel maja het zn ook verse wonden... bij het aankleden stond ik 1x te snel op en werd ik gelijk misselijk en zakte mn bloeddruk maar daar kreeg ik wat voor en 5 min later voelde ik me weer prima!!

Om 12.15u stond ik weet buiten bij mijn papa en hele dag beetje duizelig geweest en moe maar dat hoort erbij!!

Al met al vond ik het totaal geen vervelende ervaring!! het enige gevoel wat niet te beschrijven is is het moment vlak voor ze je in slaap brengen... die angst.. je moet je leven in handen geven van mensen die je niet kent.. en dat is een onbeschrijvelijke angst! Maar angsten zn er om te overwinnen en man wat voelde ik me goed toen ik wakker werd! hahaha :P

nu ben ik 4dagen PO en het gaat heel goed! Ik heb zeker ook pijn! Soms steken rond mijn tepels vaker links dan rechts, en de wondjes doen ook soms echt zeer! Maar ip met paracetamol is het redelijk te doen, de 1e 3 dagen heb ik wel tramadol geslikt maar zoals vandaag heb ik nog maar 1 tramadol geslikt en dat was vannochtend vroeg!

Het gaat zo goed dat ik mezelf echt moet dwingen soms even rust te nemen haha maja je bent moeder en druk in de weer he!

je had me fotos al gezien zag ik aan je reactie!

Hopelijk heb ik het zo duidelijk beschreven en heb je er wat aan!

Groetjes!! Xx

Wat een leuk verslag om te lezen! Echt fijn om een beetje te weten wat me te wachten staat zo!! Dat moment van narcose lijkt me ook heel spannend haha! Maar als je slaapt dan is dat natuurlijk ook snel weg! Heb je ook iets gedroomd? Of was het echt helemaal blanco zeg maar?

Goed om te lezen dat het je allemaal is meegevallen! Ik had idd je foto's gezien, gaaf hoor!! Echt grappig trouwens je opmerking over die tieten die daar lagen whahaha...

Sterkte nog met je herstel en nogmaals bedankt voor je uitgebreide verhaal, heel fijn als je nog moet om dit vast te lezen! X!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor!!

Wat ik wel vond is dat alles is klein en oud daar binnen! Maar moet zeggen dat het natuurlijk gaat om hoe hun werk leveren!! En dat was exht top!

Ik heb niks gedroomd haha het was echt blanco.. maar das beter dan ging het snel :P weg en weer wakker met boobies!! Ben zo trots! Zal nog een foto plaatsen!

Heel veel sterkte alvast!! Wat ga jij krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor!!

Wat ik wel vond is dat alles is klein en oud daar binnen! Maar moet zeggen dat het natuurlijk gaat om hoe hun werk leveren!! En dat was exht top!

Ik heb niks gedroomd haha het was echt blanco.. maar das beter dan ging het snel :P weg en weer wakker met boobies!! Ben zo trots! Zal nog een foto plaatsen!

Heel veel sterkte alvast!! Wat ga jij krijgen?

Haha dan ben ik daar ook op voorbereid! Super dat je zo blij bent! Ik krijg 375 cc dual plane, high profile. Ben zo benieuwd... ik wil echt een zo natuurlijk mogelijke vorm, hoop dat dat gaat lukken!

Leuk een nieuwe foto :)!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal vast lukken ! Ben benieuwd naar het resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.