Ga naar inhoud

Yarah : 31 maart 2015 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Lieve dames,

31 maart is het zover ik krijg eindelijk na lange onzekere tijden een BORSTVERGROTING.

Toch twijfel ik of ik niet wat groter zal nemen als wat tot nu toe besproken is.

Ik ben dus opzoek naar dames die een 70A cup hadden en een vergroting hebben gedaan met:

MX 370 CC Natrelle volume

Ik hoor graag jullie ervaringen hier in,

Ik word trouwens behandeld in het Velthuiskliniek in Hilversum door Dr. L.H Moojen-zaal

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf uiteindelijk niet voor Moojen-Zaal en Natrelle gegaan (wel consult gehad), dus daar kan ik je niet helemaal mee helpen..

Wel is het over het algemeen zo dat 150cc gelijk is aan 1 cup groter. Ongeveer, omdat het erg varieert bij iedereen.

370 cc zou dan voor jou ruim 2 cups groter zijn, ofwel een C.

Houd er wel rekening mee dat een 'neppe' cup altijd kleiner oogt dan een echte. zo heb ik nu 75 F, maar het ziet er uit als mooie volle D of kleine E (voeg me maar toe als je wilt, dan kan je mijn foto's zien).

Wat had je zelf in gedachten qua maat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid,

Ik heb dezelfde soort protheses als jij!

Jij hebt net een slag kleiner dan de protheses die ik heb want ik heb de 410 cc uit de mx!

Voordeel met de anatomische is dat de cc's bij ons naar voren zitten! Je krijgt er aan de voorkant 6 cm borst bij. In mijn geval 6,1 cm haha...

Ik weet niet wat je postuur is. Ik weeg 72 kilo en ben 1.82 lang.. Maar ik kwam van een a80 en heb nu een f80! En ziet eruit als een flinke d!

ik heb me laten vertellen als ik dezelfde projectie had willen hebben met ronde protheses had ik al tussen de 500 en 600 cc nodig gehad. Aantal cc's ff vergeten dus de projectie en soort protheses is belangrijker!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dames voor jullie reactie.

Ik zelf weeg 57 kilo en ben 1.71 lang.

Ik heb gebeld om toch nog een te passen en misschien 50 cc er bij te doen.

ben zo bang dat het te klein word...

Vooral omdat ik zelf echt niks heb ..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het past zou het kunnen! Maar die prothese is berekend op de breedte van je borst! Die 370 cc mx is 12,5 cm breed, een slag groter wat jij wil dat is dus de mijne is 13 cm breed. En scheelt qua projectie maar 1 millimeter! Dus die 40 cc die jij extra wil dan want 50 cc gaat niet... Maakt dus geen zier uit.

Dan nog bepaald de chirurg of dat gaat passen qua breedte.

Bij mijn BV was ook sprake of de 410 cc of 455 cc maar die 455 cc had niet gepast omdat de protheses dan te breed zouden zijn. En ook in dan geval had de projectie maar 1 millimeter gescheeld. Verwaarloosbaar dus.

Ik heb me ook lang druk gemaakt of ik wel genoeg cc's zou krijgen. maar het gaat echt om je postuur, eigen weefsel en de soort protheses...

Ik denk namelijk dat je met de 370 cc wel op een d ogende borstpartij gaat uitkomen!

Kus

Voeg me trouwens toe dan kan je mijn foto's zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kim1985 ik heb 6.4 cm projectie en 13.1 cm diameter en dus 600cc.. 500cc is wat jij hebt (6.1 cm) :)

Ik zou bij mooien-zaal 410 of 450 krijgen, maar omdat ik liever geen druppelvormige wilde ben ik voor Nio gegaan. 450 zou 6.1 zijn en zelfde diameter ongeveer als nu, dus niet zo veel verschil (nog geen halve cm groter dan als ik druppelvormig had gedaan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje kim voor je leerzame tekst hihi zo kom ik nog eeens wat meer te weten

Fijn dat jij aangeeft dat het eigenlijk geen bal uitmaakt voor de 1 mm

Ik voeg je toe ga ik even naar jou beautys spieken kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kim1985 ik heb 6.4 cm projectie en 13.1 cm diameter en dus 600cc.. 500cc is wat jij hebt (6.1 cm) :)

Ik zou bij mooien-zaal 410 of 450 krijgen, maar omdat ik liever geen druppelvormige wilde ben ik voor Nio gegaan. 450 zou 6.1 zijn en zelfde diameter ongeveer als nu, dus niet zo veel verschil (nog geen halve cm groter dan als ik druppelvormig had gedaan).

Dat bedoel ik! met de breedte die ik nodig had gehad dus 13 cm had ik met ronde 600 cc nodig gehad, wel wat meer projectie in dat geval. Maar ook weer een verschil welk merk. Als ik in het tabel kijk van natrelle had ik met een extra high profile prothese dus ronde protheses 535 cc nodig gehad en had ik een projectie van 6,3 cm.

Corrigeer me als ik het verkeerd zeg..

niet vergeten dat bij ronde protheses de cc ook bovenop zitten en niet zoals bij de anatomische onderin.

kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.