Ga naar inhoud

hoeveel dagen zorg na bv


Aanbevolen berichten

Hey meiden

14 juli word ik geopereerd door Frans straten.

Tussen de 400 en 450cc het is mijn eerste bv.

Ik heb een zoontje van 2,5 en mijn man neemt een aantal dagen vrij voor na de operatie.

Maar hij geeft aan dat hij dan lekker de hort op gaat met onze kleine man. Nu was mijn vraag in hoeverre heb je de eerste dagen zorg nodig... Is dit 24/7 kan je in het begin niets alleen? En hoeveel dagen zou ik ondersteuning nodig hebben... Want mijn man vindt het niets om de hele dag binnen te zitten dus dan kan ik zorgen dat mn moeder er is om mij te helpen. Of zeggen jullie je hebt niet de hele dag iemand nodig om je heen ook niet de eerste dagen na de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi !!

Gefeliciteerd met je datum!

Mijn man was de eerste 2 weken thuis , ik had de kracht nog niet om mijn joggingbroek uit te krijgen als ik naar de wc moest !! Maar hij is de eerste zaterdag na bv 4 dagen wel een paar uurtjes weg geweest mijn kids 10 en 8 waren thuis om evt te helpen!!

Ik moet zeggen dat ik het heel erg fijn vond dat ie er was vooral de eerste week hard nodig gehad hoor..En de 2 e e werd ik al wel wat zelfstandiger maar met een hoop dingen heb je wel hulp nodig!!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi gefeliciteerd, tof, het aftellen kan beginnen nu!

Dit is zo verschillend van persoon tot persoon. Ik heb zo goed als geen pijn gehad. Buiten spierpijn. De eerste 2 nachten en dagen had ik een vriendin in huis, maar dit was uiteindelijk meer voor de gezelligheid, lekker bijkletsen en om een keer met de stofzuiger rond te lopen en de spullen die nog hoog stonden wat lager te zetten en omdat er aangeraden was om de eerste nacht niet alleen te zijn.

na 3,5 dag reed ik al auto en heb ik de paracetamol achterwege gelaten. Na 1 week terug aan het werk.

Ik heb meer pijn gehad van het verwijderen van de pleisters die de thuiszorg dagelijks kwam verwisselen dan pijn aan mijn borsten

Ik heb me zelf echt in acht moeten houden om het rustig aan te doen, te genieten van een weekje nixen thuis omdat ik anders te veel zou doen.

Ik ben nu bijna 3 weken po en voel nog maar zelden steken of andere "pijntjes", het enigste waar ik nog wat last van heb is hele gevoelige tepels.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik word dinsdag geopereerd Door Frans. Ik krijg 375/350cc

Mag ik vragen welke cup jij nu zelf hebt? Dit, omdat ik twijfel over hoeveelheid.:)

Nadat ik operatie heb gehad zal ik je contacten ove hoe het gaat.

Ik heb de komende 6 dagen vriendinnen/ zus ingeschakeld om te helpen en ook ik moet na 1,5 week 2dagen werken. Ik heb zelfs een EHBO training (herhaling) daar ga ik dus niks tillen etc.

Ook zorg ik dat ik even omruil met auto van mijn vriend. Die heeft een automaat.

Groetjes !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt ook aan hoe ze geplaatst zijn, ik heb ze voor de spier amper pijn gehad, de 1ste nacht kon ik zelf uit bed komen, daarna begon de stijfheid toe te slaan, soms hulp nodig, maar na 3 dagen ging het wel, mijn man ging ook met de kindjes weg kon ook niet de hele dag thuiszitten,

De 1ste dagen lekker veel in je bed Liggen is ook wel lekker na,

Gefeliciteerd met je datum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in 2012 bevallen en daardoor zijn mn borsten wat leger geworden. Ik heb 85b maar dan is wel altijd de bovenzijde van mn bh te groot. Ik ben via Diana gabriels terecht gekomen bij Frans. Diana gaf aan dat er 400cc in mijn borsten past. Ik gaf aan dat ik op dieet ben en ze vroeg wat ik af wilde vallen ben 1.67 en woog 73 kilo. In 2 maanden ben ik nu 10 kilo kwijt wil nog 3 kilo eraf. Diana gaf aan dat er dan 450cc zal passen. Op 26 mei heb ik pas een consult met Frans en wordt de maat besproken door Frans. Tijdens de pas sessie bij Diana werd ik wel heel vrolijk van 400cc/450cc dus even afwachten wat Frans zegt. Welke cup heb jij?

O ja en ik krijg dual plane

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had maar 70b en droeg 70 c maximizer heb 450 op de spier. Vandaag 6 weken po. 70f aan. Zet morgen nieuwe foto erop met nieuwe BH, me borsten zijn groot als ik voor de spiegel sta maar ze ogen in mijn hoofd niet groot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.