Ga naar inhoud

Veel keuzes,....


Skvísa

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik wil al een hele poos een BV maar er is zoveel info te vinden: ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik ben student en mijn ouders staan er niet achter wat niet erg helpt. Ik heb desondanks goed gespaard.

Ik heb cup AA/A en ben erg sportief. Werkt het nadelig voor een BV dat je gespierd bent? Wordt er bij kleinere cupmaten standaard achter de spier geplaatst?

Is daarnaast een anatomische prothese per definitie natuurlijker?

Ik wil binnenkort een afspraak maken bij MC Amstelveen maar zou ook graag een ander consult doen bij een kliniek met vergelijkbare prijzen. Ik woon in Friesland, zijn er nog tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beekmans ken ik niet! Maat anatomische zijn per definitie niet natuurlijker. Ik heb hier al veel mooie ronde gezien! Maar weet ook niet wat de voorkeur is van jouw pc. De mijne plaatst liever anatomisch namelijk.

Iig gefeliciteerd met je eerste stap naar je boobs!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie! Ik ben benieuwd hoe de pc over het verschil tussen rond en anatomisch denkt. Ik probeer of ik dezelfde dag ook bij de kliniek Amstelveen terecht kan voor een consult. Want zie nu dat er dus een MC én kliniek is met dezelfde prijzen en verschillende PC'S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend eerste consult ! Pff ik snap prescies wat je bedoeld... ik had het ook, zoveel keus rond?anatomisch?cc's?voor achter duel plane cohesive 1/2 pff en als je eenmaal gekozen hebt heb je tog nog twijfels, word het niet te groot of juist te klein ?!

Je kan het beste alles gewoon op je af laten komen, neem een vragenlijstje mee zodat je niks vergeet te vragen en kijk wat de pc jou adviseerd, het komt vast goed :D

Heel veel succes alvast :D

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb cup AA/A en ben erg sportief. Werkt het nadelig voor een BV dat je gespierd bent? Wordt er bij kleinere cupmaten standaard achter de spier geplaatst?
- dit hoef niet, ik ben ook best wel gespierd, doe veel aan krachttraining en vechtsporten. bij mij zijn de prothesen dual plane geplaatst. als je veel sport (krachttraining enzo) en je plaatst ze achter de spier dan kunnen de prothesen vervormen door de spieren (als je veel en zwaar traint) ook bewegen de prothesen niet echt mee als ze helemaal achter de spier worden geplaatst en bij dual plane plaatsing wel.
Is daarnaast een anatomische prothese per definitie natuurlijker?
-anatomisch hoeft niet natuurlijker te zijn. Ik heb dus dual plane en ook dat druppeleffect wat anatomische prothesen geven.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb cup AA/A en ben erg sportief. Werkt het nadelig voor een BV dat je gespierd bent? Wordt er bij kleinere cupmaten standaard achter de spier geplaatst?

- dit hoef niet, ik ben ook best wel gespierd, doe veel aan krachttraining en vechtsporten. bij mij zijn de prothesen dual plane geplaatst. als je veel sport (krachttraining enzo) en je plaatst ze achter de spier dan kunnen de prothesen vervormen door de spieren (als je veel en zwaar traint) ook bewegen de prothesen niet echt mee als ze helemaal achter de spier worden geplaatst en bij dual plane plaatsing wel.

Is daarnaast een anatomische prothese per definitie natuurlijker?

-anatomisch hoeft niet natuurlijker te zijn. Ik heb dus dual plane en ook dat druppeleffect wat anatomische prothesen geven.

xx

Dual plane is toch juist achter de borst spier?? Ik geloof dat je het niet helemaal heb begrepen van je PC want je spreekt jezelf wel erg tegen hihi :P En anatomisch en rond zit idd een verschil in en beide kunnen onder de borst spier (dual plane) worden geplaatst. Wat ik begreep is dat als je van jezelf niet veel heb dat anatomische juist wel natuurlijker is.. zoek maar is op google plaatjes bij borst vergroting... soms is het handig dat je plaatjes opslaat en meeneemt naar de PC en dan laat zien wat je graag wilt! Zo kan er geen onduidelijkheid ontstaan..

Verder ben ik ook nog niet geweest! A.s. dinsdag ga ik op consult bij dr Schiettecatte in Kliniek Amstelveen! Vind het super spannend! En ook ik zit met de vraag hoe groot moet ik dan gaan en hoe zal dat worden... wil ik rond of anatomisch?? En wat betekent medium of high profile?? En cohsive? hoe? Haha je denkt het is simpel.. tot je erin gaat verdiepen! Er komt zoveel bij kijken dat is niet normaal!

Wel super spannend! Wanneer is je consult?

Groetjes Debbie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow volgens mij heb ik het niet goed begrepen!! Sorry!! Ik zag niet dat je bedoelde helemaal achter de spier ipv deels :31:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben inmiddels op 2 consulten geweest. Bij de kliniek en het medisch centrum. Bij dr koeijers kwamen we op 330 en 300 cc om het v er verschil te compenseren. Verder dual plane anatomische van natrelle met hoge projectie. Hij zei dat de anatomische niet zouden gaan draaien. Voelde me goed op m'n gemak bij dr Koeijers maar de andere medewerkers en de entourage sprak me minder aan.

In het medisch centrum werd ik geholpen Door dr van der Kar, een vrouw. Het medisch centrum deed veel professioneler aan maar van der Kar was iets zakelijker ook. Maar zij heeft heel erg de tijd genomen om alle te verkrijgen protheses te bekijken. In eerste instantie dacht zij ook aan anatomische maar die werden misschien ook te breed. Dus wat haar betreft 290cc rond high profile dual plane. Ze wilde er ook nog wel 330cc van maken maar geen verschillende protheses want dat zou niet nodig zijn. Daarnaast zijn anatomische protheses minder zacht als ronde.

Ik ben trouwens 171 cm en 50 kilo.

Ik twijfelde heel erg over welke arts/kliniek. Maar mijn voorkeur gaat nu denk ik uit naar van der kar/medisch centrum.

Misschien moet ik ook ergens een derde consult doen omdat de eerste 2 op belangrijke punten van mening verschillen. En zou 330cc mooi zijn? Of toch maar 350?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.