Ga naar inhoud

Veel keuzes,....


Skvísa

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik wil al een hele poos een BV maar er is zoveel info te vinden: ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik ben student en mijn ouders staan er niet achter wat niet erg helpt. Ik heb desondanks goed gespaard.

Ik heb cup AA/A en ben erg sportief. Werkt het nadelig voor een BV dat je gespierd bent? Wordt er bij kleinere cupmaten standaard achter de spier geplaatst?

Is daarnaast een anatomische prothese per definitie natuurlijker?

Ik wil binnenkort een afspraak maken bij MC Amstelveen maar zou ook graag een ander consult doen bij een kliniek met vergelijkbare prijzen. Ik woon in Friesland, zijn er nog tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beekmans ken ik niet! Maat anatomische zijn per definitie niet natuurlijker. Ik heb hier al veel mooie ronde gezien! Maar weet ook niet wat de voorkeur is van jouw pc. De mijne plaatst liever anatomisch namelijk.

Iig gefeliciteerd met je eerste stap naar je boobs!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie! Ik ben benieuwd hoe de pc over het verschil tussen rond en anatomisch denkt. Ik probeer of ik dezelfde dag ook bij de kliniek Amstelveen terecht kan voor een consult. Want zie nu dat er dus een MC én kliniek is met dezelfde prijzen en verschillende PC'S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend eerste consult ! Pff ik snap prescies wat je bedoeld... ik had het ook, zoveel keus rond?anatomisch?cc's?voor achter duel plane cohesive 1/2 pff en als je eenmaal gekozen hebt heb je tog nog twijfels, word het niet te groot of juist te klein ?!

Je kan het beste alles gewoon op je af laten komen, neem een vragenlijstje mee zodat je niks vergeet te vragen en kijk wat de pc jou adviseerd, het komt vast goed :D

Heel veel succes alvast :D

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites