Ga naar inhoud

Welke kliniek in Limburg (BE of NL) zou je me aanraden?


Aanbevolen berichten

Na jaren lid te zijn en nu dan een kindje rijker heb ik besloten dit jaar voor een BV te gaan.

Maar bij welke kliniek? Ik wil het liefst geen uren reizen ook ivm eventuele problemen.

Ik lees veel over Welness Genk en Brussel.

Maar ik heb meer aan persoonlijke ervaringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga bij dr Verdonck gaan

Hij heeft zijn eigen kliniek ook belgian breast clinic :)

Van mijn zus heb ik ook wel dr Plovier in overijse

Ikzelf vond dr Verdonck op consult al goed

Legde alles gied uit had weinig vragen

Dr Plovier weet ik niet maar mijn zus vond het wel goed

Ze zei dat ze na operatie regelmatig gebeld werd om te vragen of alles oke was !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Over Wellnesskliniek zijn eigenlijk wel heel wat verhalen te vinden als je de naam van de kliniek invult in de zoekbalk. De meesten gaan naar Verdonck, al wil ik er wel even bij zeggen, dat hij vooral een ster is in het maken van borsten van een a naar een d cup. Als je wat vollere borsten van jezelf al hebt, vind ik hem persoon lijk niet de meest aangewezen pc. Maar goed, daar zal niet iedereen het met me over eens zijn :)

Ik heb in het verleden echter wel een paar keer een double bubble van hem gezien, bij meiden die al wat meer weefsel van zichzelf hadden. Daarop baseer ik bovenstaande :)

Sja.. voor de rest, klinieken in Limburg.. Geen idee.. Ik ben zelf uit NL Limburg en ben ook helemaal naar Gent gereden haha. Had eerst een bv in de Valkenhorstkliniek, maar dat had ik beter niet kunnen doen.. Toen uiteindelijk voor mijn hersteloperatie gekozen voor de pc die het beste op me over kwam, die het beste verhaal had, en dat was dr. de Meyere in Gent. ( in mijn geval)

Je bent al een tijdje lid, dus misschien heb je ook al wel een hoop verhalen gelezen hier ondertussen :)

Veel succes met kiezen in ieder geval!! :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee eigenlijk niet echt gelezen meer. 5 jaar geleden ja maja er veranderd dan wel veel he.

Ik wil een volle cup liefst terug een E maargoed of dat haalbaar is...

Beclinic vind ik niets over de kosten. Ik wou eerst na Valkenburg aangezien ik daar 10 minuten vandaan woon maar iets weerhoudt me om er heen te gaan en eerder de grens over te gaan dan NL in

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.