Ga naar inhoud

Pijn bij mij ribben voornamelijk aan de rechterkant.


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Ik ben nu 3 weken po en heb sinds 1 week wordt eigenlijk alsmaar erger pijn onder mijn borsten en dan een beetje schuin op me ribben kan er niet op drukken, nu had ik de bh van carefix maar deze kon ik echt niet meer verdragen had al gelezen watten eronder stoppen heb ik gedaan maar dan nog niet. Ik heb nu een naadloze bh samen met de sportbh van de hema low support en deze drukt niet op de plek.

Weet iemand waar deze pijn vandaan komt is dat je spier, want als ik met mijn rechterarm iets wil pakken wat iets hoger is dan geeft dit een pijn scheut op die plek, ik hoop dat deze pijn ook snel wegtrekt nu er niks op drukt.

Door de carefix bh had ik wel het idee dat mijn borsten er beter in zaten , kan dit dan weer invloed hebben op de vorm van je borsten?

Liefs Iris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Hm.. Dit is iets waar ik niet zo direct een antwoord op weet... Het zou zo kunnen zijn dat de PC je borstplooi aan die kant heeft verhoogd, of verlaagd, en daarom extra heeft moeten hechten... Dat kan extra pijn veroorzaken en wat meer beperking in beweging.

Echter, je zou dit beter even kunnen navragen bij je PC, waar die pijn vandaan kan komen... Die kan het beste antwoord geven. Ook kan deze het beste beoordelen of de bh's die je nu draagt,goed zijn voor je herstel.

Neem liefst even contact op met je PC morgen :)

(En houdt ons even op de hoogte, daar leren wij weer van ;) )

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, hij heeft wel ruimte moeten maken maar ik dacht dat dit meer links dan rechts was. Links heb ik ook wel maar in veel mindere mate.

Had gister de pc gemaild zal morgen wel antwoord krijgen, maar ik dacht misschien is dit voor sommige herkenbaar.

Zal morgen afwachten en als ik het weet updaten.

Xx Iris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb contact gehad en het heeft te maken met dat er ruimte is gemaak voor de borstplooi, de pijn betekent wel dat het aan het herstellen is.

Het is iets minder geworden en wissel regelmatig met sportbh en bh's van carefix om de druk te wisselen en dat helpt.

Nu hopen dat de pijn idd snel afnemen.

Liefs Iris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.