Ga naar inhoud

Natalie : 30 maart 2015 :


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Ik heb een klein vraagje :-)!

Zit er zoveel verschil tussen 280 en 300 cc?

30 maart word ik geopereerd en ik twijfel nog, heb ze beide gepast zal ik maar zeggen maar dan krijg je het effect zonder bh, dan vond ik 280 toch wat weinig maar 300 was dan al dadelijk veel...

Wil natuurlijk ook niet teleurgesteld zijn achteraf... Nu heb ik 70 A en ik zou toch graag max met een 70 C willen eindigen...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon je hart volgen... en neen doe maar eens 30cc aan water in een tas ;) verdeel dat denkbeeldig over een borst en je zal t snel begrijpen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u voor de reacties :-) Begin me ook net iets meer overtuigd te voelen van de 300 cc Maar straks toch eens een tas met water vullen haha

Nou, de tas hoeft niet vol ;) eerst ff 20 cc afmeten hihi.. Tis bijna zonde dat je het kopje er nat voor maakt :P

Succes met kiezen, maar neem maar de 300 hihi ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd meid, neem gewoon 300cc.

20cc (20ml) is verwaarloosbaar en zo kan je achteraf niet denken : "dju, had ik toch maar 300 genomen"
Ik heb 300cc en reuze tevreden mee, al denk ik nu vaak dat het toch een hoopje meer mocht zijn, 400cc ofzo.
Ik heb ze groter ingebeeld, vooral in kledij.
Maar als ik zie van wat ik kom :35:

Succes met het kiezen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga voor 300cc. Net wat ze al zeiden hierboven die 20cc meer ga je echt niet zien en meeste zeggen achteraf had ik maar meer genomen.

Nep oogt ook al gauw kleiner dan echte boops (zie ik nu zelf) dus niet zo druk over maken

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Curly_87

Ik zou ook 300cc nemen. Ikzelf heb 330genomen ipv 350. Ik wou echt niet dat het zou opvallen op mn werk. Iemand die me er ooit over had horen praten vroeg me zelfs onlangs of ik toch nog voor een bv wou gaan?! Terwijl ik er net een heb gehad. Droeg ervoor wel altijd maximizers, maar je ziet in kledij valt het dus haast niet op. Stiekem wouik toch wel wat groter. Ben van een a/b 75 naar een volle 75d gegaan. Maar ze ogen als een c. Vooe mijn bv wou ik echt niiet te groot en nu heb ik spijt dat ik niet groter heb genomen. Als je altijd een a of een b gedragen hebt lijkt een c of een d zo groot maar verschil valt best mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo Nathalie,

Ik wil je weer niet aan het twijfelen brengen....maar ik had een slappe 70A en heb nu een 70E met 280 cc.

Het verschilt per persoon (lengte, bouw en gewicht) en per prothese (projectie/diameter).

Maar het formaat went wel ontzettend snel hoor.

En de soort kleding die je draagt scheelt ook veel: bij strakke t-shirts en truitjes lijken ze echt groot, maar als ik wat losse kleding aan heb denk ik af en toe dat ze wel klein lijken.

Beter iets te groot dan te klein......

Veel succes 30 Maart :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Ik heb ook zo'n grote twijfel....

Ik ben 1.73 en weeg +- 65

Heb nu een kleine A cup.

Graag zou ik op een D cup uit willen komen.

Er is bij mij aangeraden 330cc dual plane.

Maar zou dat niet te klein worden????

Of zou het toch genoeg zijn???

Zo onzeker en bang dat het tegen valt!!!

Gr jel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou 300 cc kiezen die heb ik zelf ook.. Je kan in m'n galerij kijken als je wil XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben op consult geweest in wk bij dr. Damen, ik ben 1m57 en 45 kg , ben gaan passen en hij heeft me 280cc aangeboden, ik twijfel soms of dit te klein gaat zijn, heb gebeld en hij zegt nog steeds dat dit het beste en mooiste resultaat gaat geven qua mijn gewicht en lengte , ik ben nog steeds aan het twijfelen

Wie kan me wat raad geven? De operatie is 28april

Groetjes annick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 3 x slapen en het is zo ver :-) maar als ik juist zo hierboven lees word ik toch weer wat nerveus haha wat ik ben ook 1.57 maar weeg wel wat meer met mn 52 kg maar een 70 e lijkt me toch wat groot voor mij ;-) Hij heeft me wel verzekerd dat ik met 280cc max 1.5 cupmaat groter zou hebben. Ook zet hij het achter de spier met een variant van de dual plane (zo vertelde hij het mij toch toen ik achter dual plane vroeg) Spannend allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lexie

Het valt mij ook op dat er best veel kleintjes zijn, zoals wij :-) Klein maar fijn.....

short

@Natalie.

Je moet het aantal cc nemen waar je het beste gevoel bij hebt, heel belangrijk.

Wij kunnen alleen maar vertellen hoe het bij ons is geworden.

Heeeel veel succes met de BV, laat je weten hoe het is geworden ?

Groetjes Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal!

Ik heb een klein vraagje :-)!

Zit er zoveel verschil tussen 280 en 300 cc?

30 maart word ik geopereerd en ik twijfel nog, heb ze beide gepast zal ik maar zeggen maar dan krijg je het effect zonder bh, dan vond ik 280 toch wat weinig maar 300 was dan al dadelijk veel...

Wil natuurlijk ook niet teleurgesteld zijn achteraf... Nu heb ik 70 A en ik zou toch graag max met een 70 C willen eindigen...

Groetjes

Hoi Natalie,

Ik heb precies dezelfde vraag! Bij het passen kwamen we uit op 280cc, maar nu twijfel ik toch wel door de verhalen die je hier allemaal leest... Maar het is zo verschillend qua maten waar iedereen op uit komt.. Lastige keuze, je wilt ook eigenlijk geen spijt hebben achteraf natuurlijk...

Gisteren is jouw operatie geweest toch? Wat heb je uiteindelijk gekozen en hoe gaat het nu met je? Hoe voel je je? Veel pijn?

X Miepje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook nog steeds aan het twijfelen, koos eerst voor 280cc, daarna 300cc en nu pc gesproken en heb nu besloten voor 310 cc eurosillicone medium high profile te nemen.

Nu lees ik alle verhalen dat het te klein gaat zijn pfff, ik ben weer aan het twijfelen om naar 335cc te gaan.

Een volle C en een kleine D das al wat ik wil, maar ieder lichaam is anders zoals er verschillende protheses zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Ik zit met precies hetzelfde 280 of 300 cc?

ik ben alleen wat langer 1.76 maar wel erg smal.

En wil het liefst een kleine c.

Iemand hier toevallig met mijn lengte die ook zo'n soort maat heeft waarvan ik foto's mag zien?

15 januari word ik geopereerd heb er wel echt erg veel zin in :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.