Ga naar inhoud

hoe strak moet de borstband?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben nu 3,5 week po en draag sinds vandaag een borstband omdat mijn prothesen erg hoog zitten. Nu is mijn vraag hoe strak moet de band? Ik heb van sportbh maat 80c maar heb van borstband maat 85 van het ziekenhuis opgestuurd gekregen. Is dit dan wel de juiste maat? Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik wil echt van die rare bolling aan de bovenkant af. alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had m echt strak gedaan. Maar ik heb gewoon met klittenband dus kan m zo strak doen als ik wil. En sinds gisteren zakken ze echt pas goed.

Maar toen mijn hechtingen eruit gehaald werden kwam ik erachter dat ik m echt te strak had zitten. Die dame deed m veel losser bij mij dan ik de afgelopen 2 weken gedaan had *oops* mezelf gemarteld voor niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blij dat nog iemand zich dit afvraagt.

Elke keer wanneer ik hem even uit heb gedaan twijfel ik weer hoe strak ik hem om moet.

Ik heb de hele dag last van mijn rug en mijn borstbeen door die rotband, maar ze moeten nog heel erg zakken dus ik doorsta de pijn maar.

Toen ik vandaag douchete was 80% van mijn pijn weg, het komt dus echt door die rotband.

Geen idee dus of ik er nu eenmaal door moet, of dat ik heb te strak zet... (ik heb er ook zo eentje met een klitteband)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blij dat nog iemand zich dit afvraagt.

Elke keer wanneer ik hem even uit heb gedaan twijfel ik weer hoe strak ik hem om moet.

Ik heb de hele dag last van mijn rug en mijn borstbeen door die rotband, maar ze moeten nog heel erg zakken dus ik doorsta de pijn maar.

Toen ik vandaag douchete was 80% van mijn pijn weg, het komt dus echt door die rotband.

Geen idee dus of ik er nu eenmaal door moet, of dat ik heb te strak zet... (ik heb er ook zo eentje met een klitteband)

Ik dacht ook beter strak dan zakken ze sneller.

Want hoe de dame in de kliniek zei dat ue moest vind ik persoonlijk dat het weinig druk geeft vergeleken met Hoe ik m om deed.

Maar pffft had t snachts benauwd van dat ding hihi

Nog een paar dagen gelukkig dan weg en alleen met werken om.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn PC heeft hem bij mij afgemeten en er een markeerstift streep opgezet. Hij zit over de bovenkant van de borsten en over de zijkanten van de borsten, achterlangs komt de onderkant net een stukje lager dan de bh. Hij zit wel heel strak, in t begin was t wel even wennen qua druk. Bovenkant maakt ie bijna een dienblad ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe strak moet ie? Zo strak als je aan kan ;)

Beetje benauwd zijn hoort erbij.

Als het echt veel pijn gaat doen en ook blijft doen ondanks dat de band zowel voor als achter juist zit, dan de band iets losser doen. Komt vast goed :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn PC heeft hem bij mij afgemeten en er een markeerstift streep opgezet. Hij zit over de bovenkant van de borsten en over de zijkanten van de borsten, achterlangs komt de onderkant net een stukje lager dan de bh. Hij zit wel heel strak, in t begin was t wel even wennen qua druk. Bovenkant maakt ie bijna een dienblad ;)

Dan had ik m wel goed.

Dan heeft de dame in kliniek Amstelveen hem te los gedaan.

Strak zit ook lekkerder nu ik weer dingen in huis doe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.