Ga naar inhoud

Sporten voor BV?


Demi94

Aanbevolen berichten

Hey Dames!

Ik heb jullie hulp nodig!

Ik ben in januari op consult geweest bij Frans Straten en daar is uit gekomen dat ik 300 cc voor de spier krijg!

Ivm werk/school heb ik mijn operatie pas 1 juni!

Nu ben ik sinds 2 weken begonnen met sporten, 4/5 x per week met een fitness dvd. Deze duurt ongeveer 1,5 uur per keer dat ik hem doe.

Met deze dvd doe ik cardio, buikspieren, armen en benen! Het is niet bedoeling om hiermee heel veel af te vallen, het enige wat ik wil is dat alles een beetje strakker wordt vooral mijn buik.

Nu ben ik alleen bang dat hoe het nu gepland staat dalijk niet meer door kan gaan. Dalijk heb ik bijvoorbeeld niet meer genoeg vetweefsel om het voor de borstspier te doen. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee. Heb al gemaild met Diana Gabriels praktijk en zij raden aan om toch nog een keer opnieuw op consult te gaan 1 of 2 weken voor mijn borstvergroting. Ik weet niet wat ik moet doen ik kom uit Maastricht en voor mij is het een aardig stuk rijden naar Barendrecht. Dus als het niet echt nodig zou zijn doe ik het natuurlijk liever niet.

Wat zouden jullie doen, toch nog een keer op consult gaan? En is er iemand die ook nog veel heeft gesport voor de bv?

Thanks xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet natuurlijk eerst een paar weken herstellen voor je weer kunt sporten en je borstspieren kunt gaan trainen, maar na je herstel kun je alles gewoon weer langzaam gaan opbouwen. Ik doe zelf ook 3x per week krachttraining en dat gaat prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.