Ga naar inhoud

borstvergroting


Shar13

Aanbevolen berichten

Zolang ik mij kan herinneren wil ik al een borstvergroting, dit omdat ik geen borsten heb... ookwel man borsten genoemd.

Uiteindelijk heb ik al mijn moed bij elkaar geraapt en ben naar de huisarts gegaan voor een verwijzing, 13 Februari ben ik bij de pc in het zh huis geweest (Dr.Sawor).

Hij heeft mijn "borsten" bekeken en vertelde mij dat ik geen borstweefsel had, ook was het hem een raadsel hoe ik ooit borstvoeding heb kunnen geven.

In overleg hebben besloten om een aanvraag te doen bij de zorgverzekering (CZ), Dr Sawor heeft toen ook nog foto's gemaakt.

Helaas mochten hun de foto's niet bij de aanvraag doen ivm privacy, toch wilde ik dat die foto's naar CZ gingen zodat hun ook de situatie konden zien.

De pc heeft de foto's uitgeprint zodat ik ze zelf op de post kon doen, ik heb er zelf nog een brief bij de foto's gedaan.

10 dagen na de aanvraag zou ik horen of het werd goedgekeurd of afgewezen, maar na 10 dagen had ik nog niks gehoord......

2 Maart besloot ik zelf CZ te bellen de vrouw vertelde mij dat hij nog bij de medische beoordelingen lag en er extra info was opgevraagd, wat dat was kon ze mij niet vertellen ivm privacy.

Ik heb even moeten aandringen...toen besloot ze het uit te zoeken, dat ging helaas te lang duren dus ik werd op de terugbel lijst gezet voor 3 Maart.

Toch liet het me niet los..welke extra info?! Ik besloot de pc te bellen maar die wisten niks van extra info, ook vertelde zij mij dat de aanvraag de zelfde dag nog was afgewezen....... ik wist nog altijd van niks!

3 Maart de hele dag heb ik zitten wachten op het telefoontje, maar die telefoon ging maar niet....Om 16:30 was ik het zat en heb ik ze zelf gebeld (geduld is niet mijn sterkste punt), ik werd doorverbonden met de medische beoordelingen.

De Mevrouw vertelde mij dat de bespreken net klaar was met het team en ze een beslissing hadden genomen, even draaide mijn maag om en had ik mijn hart in mijn keel zitten..... toen zei ze Mevrouw ik mag u mededelen dat uw aanvraag is goedgekeurd!

mijn reactie: WAAAAAAAAT?? Nee serieus??? Je weet niet hoe blij ik ben!!!

Een deze dagen ontvang ik het schriftelijk, je kunt wel raden....mijn dag kon niet meer stuk!!

Ik heb gelijk de pc gebeld voor een nieuwe afspraak maar helaas lag het systeem eruit, morgen moet ik terug bellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel!

Ik heb de schriftelijke toewijzing ook ontvangen :-)

De reden van toewijzing is dat ze mijn situatie gelijkstellen aan een borstvergroting na amputatie...ik kan het nog niet geloven, het lijkt wel een droom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat super!

Wat zul je blij zijn!

Scheelt toch weer minimaal 3.000.00.

Gelukkig bestaat er flesvoeding,

je eventuele kindje zal er wel groot om worden.

Binnenkort gewoon mooie borsten voor jou.

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, ik dacht dat dat niet meer kon.

Wat fijn dat ze begrip hebben getoont en het je hebben gegund!

Scheelt behoorlijk!

Enjoy!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch een beetje dubbel dit... Natuurlijk geweldig voor jou, maar mijn moeder is erg ziek en de medicijnen die ze eigenlijk nodig heeft krijgt ze niet vergoed omdat ze te duur zijn... Nu loopt ze met erge pijn en de aantasting van haar gewrichten gaat gewoon door..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend.... Ik snap dat dat heel erg dubbel voor je is..

Zorgverzekering hebben vaak een kromme werking, ik zie het wel bij mijn vader die zijn been verloor door het Lax zijn de artsen na een hart operatie..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang ik mij kan herinneren wil ik al een borstvergroting, dit omdat ik geen borsten heb... ookwel man borsten genoemd.

Uiteindelijk heb ik al mijn moed bij elkaar geraapt en ben naar de huisarts gegaan voor een verwijzing, 13 Februari ben ik bij de pc in het zh huis geweest (Dr.Sawor).

Hij heeft mijn "borsten" bekeken en vertelde mij dat ik geen borstweefsel had, ook was het hem een raadsel hoe ik ooit borstvoeding heb kunnen geven.

In overleg hebben besloten om een aanvraag te doen bij de zorgverzekering (CZ), Dr Sawor heeft toen ook nog foto's gemaakt.

Helaas mochten hun de foto's niet bij de aanvraag doen ivm privacy, toch wilde ik dat die foto's naar CZ gingen zodat hun ook de situatie konden zien.

De pc heeft de foto's uitgeprint zodat ik ze zelf op de post kon doen, ik heb er zelf nog een brief bij de foto's gedaan.

10 dagen na de aanvraag zou ik horen of het werd goedgekeurd of afgewezen, maar na 10 dagen had ik nog niks gehoord......

2 Maart besloot ik zelf CZ te bellen de vrouw vertelde mij dat hij nog bij de medische beoordelingen lag en er extra info was opgevraagd, wat dat was kon ze mij niet vertellen ivm privacy.

Ik heb even moeten aandringen...toen besloot ze het uit te zoeken, dat ging helaas te lang duren dus ik werd op de terugbel lijst gezet voor 3 Maart.

Toch liet het me niet los..welke extra info?! Ik besloot de pc te bellen maar die wisten niks van extra info, ook vertelde zij mij dat de aanvraag de zelfde dag nog was afgewezen....... ik wist nog altijd van niks!

3 Maart de hele dag heb ik zitten wachten op het telefoontje, maar die telefoon ging maar niet....Om 16:30 was ik het zat en heb ik ze zelf gebeld (geduld is niet mijn sterkste punt), ik werd doorverbonden met de medische beoordelingen.

De Mevrouw vertelde mij dat de bespreken net klaar was met het team en ze een beslissing hadden genomen, even draaide mijn maag om en had ik mijn hart in mijn keel zitten..... toen zei ze Mevrouw ik mag u mededelen dat uw aanvraag is goedgekeurd!

mijn reactie: WAAAAAAAAT?? Nee serieus??? Je weet niet hoe blij ik ben!!!

Een deze dagen ontvang ik het schriftelijk, je kunt wel raden....mijn dag kon niet meer stuk!!

Ik heb gelijk de pc gebeld voor een nieuwe afspraak maar helaas lag het systeem eruit, morgen moet ik terug bellen

Waauw dat is snel gegaan bij jou,ik heb er in 2005 hard voor moeten vechten bij cz en dat allemaal via de skgz geweest nog voor ze akkoord gingen ook ik heb het zelfde als jou plat en geen borstweefels of borstgroei.

Blij voor jou dat het zo snel is gegaan nu nog een paar dagen wachten dan kun je genieten van al dat prachtigs waar je al lang na uitkijkt.

Ik moet nu een wissel wel al binnen 1 week akkoord voor de operatie nu nog nieuwe borstprotheses.

succes de 23e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallol heb je verslag gelezen van waar ben je eigenlijk ik ben van sint-truiden België hier zou ik pas kunnen terug trekken van mijn ziekenkas als ik kan aanwijzen dat ik daar echt depressief van ben en dan zou ik al met psychiaters moeten gaan praten Enzo hier trek je alleen terug voor een borstsverkleining

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.