Ga naar inhoud

iemand ervaring met velthuiskliniek bij ontevredenheid


Gast boo18

Aanbevolen berichten

hoi meiden

het zit me niet helemaal lekker vorige week ben ik op extra controle geweest en kreeg daar het gevoel " je hebt betaalt het zit er in gevoel " ik werd niet gerust gesteld heb er veel voor betaalt en wil eigenlijk niet naar een andere kliniek weer betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij had een andere locatie en arts zie ik maar ik zit bij Moojen in Hilversum en had ook een extra controle maandag omdat ik dacht dat ik ergens vocht bleef houden maar ik werd netjes geholpen door haar en als ik mail mailt ze direct terug zelfs op zondags.

Ze geeft me nog altijd t gevoel dat ik ten alle tijden contact mag opnemen, echt heel fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben Door dr tits geholpen in Eindhoven ik het het idee dat een borst te laag is gezakt en tijdens het aanspannen vervormt de borst heel erg! recht veranderd ook maar niet zo als links dan zie je de scheiding van de prothese.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd....ik ben ook in eindhoven bij Tits geweest,maar ik heb echt hele goede ervaringen tot nog toe,ik heb wel een keer gemaild gehad dat ik zei dat ik vond dat mijn borsten ongelijk waren maar daar gaan ze pas naar kijken bij controle van 3mnd omdat dan pas alles op zijn plek zit,bovendien was dit voor de bv al dat ik dit zag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij had een aantal verklaringen maar die klopte niet dat heb ik ook gezegt. denk ook niet dat het aan de arts ligt maar dat die zo moet handelen zo dat ik het laat zitten 1 juli heb ik weer controle vraag anders dan wel naar een so het is gewoon niet mooi zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liske,

Nou ik heb een aantal jaren terug bij het Velthuis kliniek in Eindhoven een neuscorrrectie gehad. Na de operatie was ik ook niet te tevreden en heb gezegd dat ik gewoon nog een X geopereerd wilde worden. En dat gebeurde ook door een andere chirurg daar en heb niks bijbetaald. Als je niet tevreden bent dan moet je dat echt duidelijk kenbaar maken en erop staan dat je nog eens geholpen gaat worden en kostenloos en je niet zomaar laten afpoeieren, want dat doen ze graag daar heb ik het idee.

Dat is ook de reden dat ik voor mijn komende borstvergroting daar niet heen ga.

Succes meid. Hoop voor je dat alles toch nog mooi op z'n plek gaat zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.