Ga naar inhoud

pijn aan borsten na sex


Marielle2601

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

zoals sommigen al weten ben ik vorige week vrijdag geopereerd. prothese wissel.

nou hebben mijn vriend en ik afgelopen donderdag, gister en vanmorgen sex gehad.

gisteravond gewoon ik op m'n rug en dat ging best goed, maar donderdag deed het best wel pijn na de sex en vanmorgen kon ie zich nie inhouden toen ik ging douchen en hebben we staand ( van achter) sex gehad maar nu heb ik best wel veel pijn. ook had ik vanmorgen mijn sportbeha niet aan (andere keren wel) en schudde het wel een beetje. hij deed wel zachtjes maar toch...

kan dit kwaad? kunnen we beter nog even geen sex hebben want hoe je het ook doet, het schud toch wel wat ;)

misschien beetje stomme vraag, sorryyyy :56: maar k ben bang dat het niet goed is...

thnx alvast!!!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, hij is er precies alvast blij mee ;)

Goh, ik denk dat je gewoon best nog ff let op de houding enz zodat ze het niet te zwaar te verduren krijgen.... je wil echt niet dat er een wonde opengaat... of dat er iets verschuift ofzo.

Van mij moet je zeker niet stoppen met sex ;) gewoon voorkomen dat ze in het rond vliegen zeg maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik zou niet stoppen met sex haha.. maar ik zou wel de eerste zes weken mijn sportbh aan houden tijdens de sex, en niet al te wild tekeer gaan ;)

Die ene keer zonder bh, zal geen kwaad kunnen, maar zeker met jouw voorgeschiedenis, zou ik even oppassen en gewoon de sportbh dragen en niet te veel wiebelen :P

De eerste 6 weken zijn gewoon het belangrijkst, daarna mag alles weer ;)

succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja die sportbhs zijn inderdaad nooit erg sexy, vreemd genoeg..

Wie wil er nou niet sexy zijn tijdens het 'sporten' ;)

Maar wel ff nodig om je boobs mooi te houden en alles bij elkaar te houden,

je kan er altijd nog een leuk topje overheen dragen ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd ik hield de eerste keren ook mn sportbh aan want ik had ook last van het "wiebelen" :)
Zelfs even zonder bh lopen deed pijn, zelf nu na 2maand half kan ik nog geen uren zonder bh rondlopen of het doet allemaal wat lastig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen weekend voor het eerst Zonder bh gedaan, nu 6 weken PO maar ik heb nu echt last, en volgens mij komt het daarvan...

Verder inderdaad wat andere ook zeggen gewoon wat rustig aan en bh aanhouden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat mijn man met jou wil trouwen ;p

Maar ook hier sportbh en truitje of iets dergelijks eroveraan.

Het ruige bewaar ik voor over een tijdje nu moet ie het met saai en duf gedoe doen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaha heerlijk topic. Mijn mannetje zei ook meteen : hoevaak heeft hij sex? Hij mag nu maar 1x pw ivm pijnlijke boops en gewiebel

Maar idd ik vanmorgen ook zonder bh aan onder de douche gedaan en au nu echt pijnlijk dus volgende week (whaha ) weer met sportbh aan.

Vooral niet stoppen met sex dat is gezond naar ff de boel wat steviger inpakken

Have fun ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Haha, ja ik ben recht voor de raap he, ik draai niet graag rond de pot... ik vroeg het me af...

hier ist " gelukkig " zelden of nooit. Mijn partner is asexueel.

dus ik krijg tijd om te herstellen dan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat hier gisteren nog aan te denken. Thnx meiden!! Dat wordt inderdaad even rustig aandoen.... Alles voor het goede doel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
  • 4 weeks later...

Haha, ja ik ben recht voor de raap he, ik draai niet graag rond de pot... ik vroeg het me af...

hier ist " gelukkig " zelden of nooit. Mijn partner is asexueel.

dus ik krijg tijd om te herstellen dan

Heb ook zon partner gehad vond het zelf heel

Erg. Heb je er moeite mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.