Ga naar inhoud

in bad/zwemmen


Gast littleboobs

Aanbevolen berichten

Gast littleboobs

hey iedereen,

Ik vroeg me af wanneer ik terug in bad zou mogen?

Heb zo een zin in een lekker bad hhmmm zou echt goed doen :-)

veel liefs littleboobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast littleboobs

sluit me bij patries dr antwoord aan,kreeg ook 2maal het advies om in bad te gaan,na 2weken

en zelfs tot 3weken je litekentjes zachtjes droog te fohnen na het badderen/douchen.

greetzzz moontje

hey girls,

Ik ben nu 3 weken po, en mijn hechtingen zijn er sinds gisteren uit, dus zou ik in principe wel al in bad mogen?

Met borsten onder water ?? :125:

Zou heerlijk zijn.

en ik vertrouw op jullie he, want jullie weten dat ik bij de kliniek niet echt terecht kan voor zo een soort vragen...

groetjes littleboobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 years later...

Oei, dit is een oud topic en kwam het toevallig tegen.

De info hierin is eigenlijk niet geheel up to date.

 

In bad mag echt pas als je wondjes helemaal dicht zijn, er geen korstjes meer op zitten!! En zelfs dan is voorzichtigheid geboden.

Neem als veilige marge dat je pas in bad gaat wanneer je littekens al zeker een week geen korstjes meer hebben en helemaal dicht zijn.

Als wonden verweken, dan hebben bacteriën (die ook in badwater kunnen zitten) in je wonden terecht komen. Dit kan een hoop ellende veroorzaken...

Wees voorzichtig dus :)

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Sabine8:

Ik heb te horen gekregen, niet zwemmen, niet in bad, geen sauna tot 6 weken na je operatie. Ik hou mij hier wel aan. Beter het zekere voor het onzekere!

Heel goed meid, vandaar dat ik het ook aangaf... De regels hieromtrent zijn gelukkig wat aangepast de afgelopen jaren :)

Er waren toch te veel complicaties namelijk.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.