Guest littleboobs Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 hey iedereen,Ik vroeg me af wanneer ik terug in bad zou mogen?Heb zo een zin in een lekker bad hhmmm zou echt goed doen :-)veel liefs littleboobs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 Hey Little,dat mag pas als de hechtingen eruit zijn en de wond GOED dicht is! vaak na 2 weken wel hoor.....liefs patries Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 sluit me bij patries dr antwoord aan,kreeg ook 2maal het advies om in bad te gaan,na 2wekenen zelfs tot 3weken je litekentjes zachtjes droog te fohnen na het badderen/douchen.greetzzz moontje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest littleboobs Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 sluit me bij patries dr antwoord aan,kreeg ook 2maal het advies om in bad te gaan,na 2weken en zelfs tot 3weken je litekentjes zachtjes droog te fohnen na het badderen/douchen. greetzzz moontje hey girls, Ik ben nu 3 weken po, en mijn hechtingen zijn er sinds gisteren uit, dus zou ik in principe wel al in bad mogen? Met borsten onder water ?? Zou heerlijk zijn. en ik vertrouw op jullie he, want jullie weten dat ik bij de kliniek niet echt terecht kan voor zo een soort vragen... groetjes littleboobs Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 oke,nee dan kan jij gaan badderen,hahaha heerlijk heen droog voor de zekerheid nog even je littekentjes droog na het bad,voor jr je bh terug aandoet.helemaal te vertrouwen hoor,badder zegreetzzz moontje Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 Oei, dit is een oud topic en kwam het toevallig tegen. De info hierin is eigenlijk niet geheel up to date. In bad mag echt pas als je wondjes helemaal dicht zijn, er geen korstjes meer op zitten!! En zelfs dan is voorzichtigheid geboden. Neem als veilige marge dat je pas in bad gaat wanneer je littekens al zeker een week geen korstjes meer hebben en helemaal dicht zijn. Als wonden verweken, dan hebben bacteriën (die ook in badwater kunnen zitten) in je wonden terecht komen. Dit kan een hoop ellende veroorzaken... Wees voorzichtig dus Xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 Maar dat zeg ik toch ook?! GOED dicht... Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 Bedoelde het niet verkeerd hoor. Alleen werd er gesproken over 'na twee weken' en die termijn is meestal te kort om de littekens 'goed' dicht te hebben. Vandaar mijn opmerking Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 haha zal wel aan mij liggen. zei ook dit is vaak na 2 weken. de een geneest wat sneller dan de ander. tjee wat is t hier veranderd! X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabine8 Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 Ik heb te horen gekregen, niet zwemmen, niet in bad, geen sauna tot 6 weken na je operatie. Ik hou mij hier wel aan. Beter het zekere voor het onzekere! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 5 minuten geleden zei Sabine8: Ik heb te horen gekregen, niet zwemmen, niet in bad, geen sauna tot 6 weken na je operatie. Ik hou mij hier wel aan. Beter het zekere voor het onzekere! Heel goed meid, vandaar dat ik het ook aangaf... De regels hieromtrent zijn gelukkig wat aangepast de afgelopen jaren Er waren toch te veel complicaties namelijk. Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabine8 Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 Inderdaad, ik wilde jouw antwoord even kracht bijzetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nonaruby Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 Mijn pc heeft gezegt na 6 weken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts