Ga naar inhoud

Lin3010 : 18 mei 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo ik ben lin, 25 jaar en eindelijk heb ik de knoop door gehakt! Ik ga nieuwe boobies krijgen :-) !!

Ik ben vandaag op consult geweest en ik kan niet wachten totdat ik geopereerd wordt..

350 cc dual plane en ronde prothese.

Zijn er meer die bij frans zijn geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Super ja, weet je ook al wanneer je geopereerd gaat worden?

Vond het consult ook erg prettig, hij neemt de tijd ook voor je

10 maart is mijn dag dan wordt ik door hem geopereerd :D

Liefs San

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb volgende week mijn consult bij Frans. Ik ken de beste man nog niet maar door alle verhalen die ik hier over hem lees, heb ik niet het idee dat ik volgende week met een slecht gevoel naar buiten loop :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep me to a happy Frans boobs ,, 10 feb L 450/425 R cc HP rond Dual plane!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb donderdag een afspraak met Frans kan niet meer wachten, ben benieuwd hoeveel hij mij wil en kan plaatsen, ik heb zelf een datum in de planning, en hoop rond 11 mei geopereerd te worden....

Ik heb volgende week mijn consult bij Frans. Ik ken de beste man nog niet maar door alle verhalen die ik hier over hem lees, heb ik niet het idee dat ik volgende week met een slecht gevoel naar buiten loop :-)

Hoi fem,

Toevallig ook donderdag avond?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb donderdag een afspraak met Frans kan niet meer wachten, ben benieuwd hoeveel hij mij wil en kan plaatsen, ik heb zelf een datum in de planning, en hoop rond 11 mei geopereerd te worden....

Hoi fem,

Toevallig ook donderdag avond?

Nee ik mag woensdag om 11:30 uur in Barendrecht via Diana. Zij adviseerde mij 350cc HP dual plane. ben benieuwd wat Straten gaat zeggen...

Als ik jou zo lees gaan wij ongeveer gelijk op met consulten en planning voor de operatie. Ik heb onder voorbehoud de operatie ingepland staan op 28 april bij Frans. Eerder kon niet echt met werk en thuis situatie. Spannend he?! Duurt nog zo lang voor mijn gevoel... Hopelijk vliegen die 2 maanden voorbij! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bij David geweest, maar hun hebben de agenda van de maand mei nog niet, (locatie Boxtel)dan is het Hemelvaart en is mijn man een paar dagen vrij, ik heb een dochter van 8 maanden, dus vandaar, ik ga direct via heyendael, dus nu hopen dat Frans mij ook 450 cc kan geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeej wat leuk allemaal fans van frans, hihi.! Ik heb 18 mei mijn operatie staan duurt nog zo lang kan niet wachten, maar ik kon niet eerder ivm werk.. Thnx ladies voor jullie reacties en support,, ben zo zenuwachtig al.. Owja en ook dames die moeten stoppen met roken? Hoe is dat gegaan? Lfs lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeej wat leuk allemaal fans van frans, hihi.! Ik heb 18 mei mijn operatie staan duurt nog zo lang kan niet wachten, maar ik kon niet eerder ivm werk.. Thnx ladies voor jullie reacties en support,, ben zo zenuwachtig al.. Owja en ook dames die moeten stoppen met roken? Hoe is dat gegaan? Lfs lin

18mei duurt idd nog wel eventjes maar voor je het weet is het alweer zo ver he.

Ik ben ook gestopt met roken sinds 11 januari. Heb er tot nu toe nog geen last van gehad. Het enigste waar ik aan moet wennen is het binnen blijven zitten als mijn vrienden buiten gaan roken. Maar ach tis voor een goed doel. En blijf hopelijk ook gestopt. Succes alvast met t stoppen ;)

Liefs san

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook gestopt met roken sinds vorig jaar september. Het ging me makkelijk af. Ik was dan ook erg gemotiveerd en was er klaar mee. Waar ik het meeste aan moest wennen, was dat ik ineens tijd over had. Moest een nieuwe invulling geven aan de tijd dat ik normaal ging roken.

Voordeel van stoppen met roken, behalve dat het goed voor je gezondheid is, is dat je echt ineens veel geld over houdt... Dat je straks allemaal kan uitgeven aan mooie nieuwe lingerie en bikini's!! Jeej!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallooo allemaal.. :-)

Ik heb mijn nieuwe boobies en ben zo blij..!!

Vannochtend om 7 uur als eerst geholpen en wat viel het allemaal mee..

De beroemde kees mee gemaakt en klopt hij is een schat.. Toen frans kwam aftekenen was het nog even afwachten of het 375 werd of 350 en gelukkig het is de 375 geworde ..

Na het wakker worden gelijk aan de praat en kees zei wat klets je veel rust maar even uit haha! Nu is het 3 uur en de pijn valt mee heb al wat gegeten en gedronken en ben eigelijk klaar om na huis te gaan. Die schat van een tanne langs geweest met een bos bloemen en heeft wat dingen uitgeleged! Echt super hier! Frans is echt de beste boobies maker hihi! Ode aan frans.. Nu nog wachte. Tot alles goed op ze plek zit.. Ben wel bang hoe ik dit allemaal moet doe. Zonder me armen te gebruiken .. Ik ben zo blij :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten :)

Ik ben vorige week maandag geholpen mijn is het ook allemaal goed bevallen daar.

En de pijn is ook ui te houden. Bij mij staat het bloemetje nog op tafel super lief van hun.

Goed herstel gewenst.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.