Ga naar inhoud

Ik voel bubbels?


Aanbevolen berichten

Ik voel een soort van bubbels en verschuivings gevoelens. Bij mij is de operatie inmiddels 6 weken geleden. Ik heb anatomische prothesen 710 cc en ze zijn achter de spier geplaatst. Ik heb sinds 2 weken dat ik dit gevoel in mijn rechterborst heb (de borst die als eerst pijnvrij was) en ik had het tot vorige week alleen met bukken en rechtop komen van mijn bovenlichaam maar nu ook als ik me omdraai in bed. Ik heb er al over gebeld en er werd gezegd dat het idd vocht kon zijn wat nog uit de borst moet. Maar ik vind het zelf zo'n eng er vervelend gevoel omdat het net lijkt alsof de prothese los zit en beweegt. Verder zien beide borsten er gelijk uit en voelen niet vreemd of warm aan. Ook de littekens herstellen mooi. Wel is het gevoel aan de buitenkant van mijn borsten en tepels nog niet helemaal zoals het was maar ook dat kon even duren. Hopelijk is dat gebubbel ook snel voorbij dan kan ik pas echt optimaal genieten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lalala girl,

Ik ben nu 3 weken po (dual plane) en voelde in begin ook een soort van bubbels. Ik vind het net lijken alsof een duiker onderwater uitademt en dat die belletjes of bubbels aan de binnenkant van je borst zich verplaatsen. Schijnt heel normaal te zijn... althans dat heb ik hier gelezen. Bij mij is het nu weer weg en heeft maar een paar dagen aangehouden. Vooral als ik op mijn zij probeerde te liggen of mijn armen meer omhoog deed. Ik voelde en hoorde het ook echt bubbelen. (Zou me bijna in een bubbelbad wanen als ik mijn ogen dicht deed)

Geniet van het mooie resultaat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Bubbels zijn normaal!

Ik heb er juist heel erg hard om moeten lachen, omdat ik er juist veel over had gelezen.

Zelfs Bobbi Eden had borrelende borsten!

Zit echt wel goed en geniet van het resultaat! 710 cc wooowwwwww

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

RSC bij mij begon het pas na 5 weken ongeveer. In het begin kan het nog lucht zijn maar ik denk na 5 weken toch niet meer? Of wel? Het lijkt de laatste week trouwens ook minder op bubbels maar meer dat de prothese verschuift.

Kim 1985 Zoals ik hierboven al beschreef zijn het de laatste week geen bubbels meer maar lijkt het dus net alsof mijn prothese verschuift en ook omdat ik dit maar bij 1 borst voel vind ik het een naar idee. En ja 710 cc lijkt super mega veel maar ik ben 1.83 en weeg 100 kilo en had ook volgens de pc eigenlijk geen cup dus nu in ieder geval een normale cup. Blij mee alleen dat gevoel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik heb vaker gelezen dat meiden hier last van hadden na een week of 5 of 6, opeens.... Een verklaring heb ik er niet voor. Ik weet wel, dat bij de meesten de klachten na 3 maanden verdwenen waren.

Wat je zou kunnen doen is proberen het goed 'strak' te houden.. Dus goede bh dragen, evt. een strak topje erover, zodat alles lekker op zn plek blijft zitten, en proberen zo min mogelijk te bukken.. Ook misschien nog even je sportbh blijven dragen 's nachts, zodat het de kans krijgt om nog te veranderen..

Een verklaring zóu kunnen zijn, dat je na die weken weer gevoel begint te krijgen aan de binnen-/buitenkant van je borsten, en daardoor voelt wat er binnenin nog gebeurt, maar het kan ook gewoon het proces van genezen zijn.

Houdt het uiteraard wel in de gaten en mocht het na 3 maanden po nog steeds bestaan, dan zou ik wel even een afspraak maken met je pc. Een controle is dan wel zo fijn :)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best Boobie,

Ja ik heb tot nu toe alleen nog maar mijn sport bh gedragen, omdat ik nog niet echt heb kunnen slagen voor een fijne en goede bh.

Strak houden doe ik opzich dus wel door de sport bh en ik heb altijd een elastine topje aan dus straks genoeg opzich. Het is ook niet de ik het gevoel aan de buitenkant heb maar meer aan de binnenkant. Net alsof er van binnen iets verschuift zeg maar. En de laatste week heb ik het dus eigenlijk niet alleen meer en ook minder met bukken maar ook met gewoon omdraaien van de ene zij naar de andere zij in bed. Ik heb aankomende dinsdag mijn 1e echte controle afspraak met de pc. De afspraak hiervoor was hechtingen eruit halen door verpleegkundige. Dus ik vraag het dinsdag sowieso even maar idd ik blijf het daarna ook gewoon in de gaten houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Nou volgens de pc was het normaal en kon het echt nog wel een aantal maanden duren... Opzich een fijne geruststelling maar wel vervelend dat dat gevoel dus nog niet over is en nog een poosje gaat duren.

Verder zagen mijn borsten en littekens er goed en mooi uit en was hij erg tevreden (ik ook).

Dus ik moet het maar gewoon van me af proberen te zetten.

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.