Ga naar inhoud

Zicht en gevoel


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben nog steeds aan't zoeken naar informatie over bv'en.

Nu was ik net met mijn vriend aan't praten hierover,

hij ziet het nut er niet zo van..

Iedereen kent het wel, waarschijnlijk.

Maar hij(& ik) vroeg zich af of je dat voelt/ziet dat ze eig. niet echt zijn?

Bv.: als je op je rug ligt, blijven ze dan gewoon "omhoog staan",

of gaan ze toch een beetje opzij hangen (om het zo maar te noemen)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Laura,

poeh heey,moeilijke vraag,maar wel makkelijk te antwoorden.

het ligt enorm aan de plaatsing van de prothesen.

achter de spier,en dual plane(tussen de spier)is wat minder beweegelijk als voor de spier,dus dat speelt wel enorm mee.

toch heb ik ookal van 2 artsen gehoord,dat het ook mede aan je eigen huid ligt,ik heb een vrije strakke huid(nog),en dat zorgt toch net weer voor een pietje minder beweging,ga ik wel krijgen hoor,in de loop der tijd,heb je al hangers van jezelf,zal de beweegelijkheid ook iets meer zijn.

dus het is de plaatsing en je eigen soort huid wat je hebt.

en ook een beetje de soort prothese hoor,de vulling zeg maar,de cosieve gel,is ook net een tikkie stugger,maar wel velen malen veiliger.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja,ze zien dr wel echt uit bij mij(dual plane) en als ik loop bewegen ze wel mee eigenlijk,valt me nog mee,want vanaf de zijkant zijn ze bij mij wel behoorlijk hard,maar ligt ook aan de prothese-soort,ik heb geen vloeibaar,dus dat scheelt wel natuurlijk!

Maar in principe zou t niet nep hoeven voelen,alleen ja,als ik vooroverhangen knijp aan de zijkant voel ik wel 2 delen,dat vindt ik wel jammer,das vanwege dual plane,en was me niet verteld!Maar ja ,dan moet je wel behoorlijk kneden hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze achter de spier en als je er in knijpt voelen ze gewoon normaal aan vind ik. Toen ze klein waren, had ik wel stevige borsten dus ik weet niet hoe grote borsten normaal voelen. Ik voel nergens een rand.

Ik heb vriendinnen van me ook laten voelen ( :blush: ) en zij zeiden allemaal van 'je voelt het bijna niet'.

Als ik lig, blijven ze half omhoog staan. Ze zakken wat opzij, maar zakken niet helemaal 'weg' zoals voorheen. Ze blijven wel wat rechtop staan, maarja, who cares denk ik dan maar :4:

Wat wel anders voelt, is als je recht van voren erop drukt, ze bij mij bijna niks weggaan. Dan voelt het wel harder aan. Want het zit natuurlijk in een omhulsel en kan geen kant op. Dus druk recht van voren zal misschien wel anders aanvoelen als bij gewone borsten. Maar verder kan ik er in knijpen, masseren... alles en voelt het goed aan, niet hard, gewoon lekker stevig :2:

En ze wiebelen trouwens gewoon mee als ik loop of ren. Sterker nog, ik heb het idee dat ze nog meer mee bewegen als voorheen, maar misschien omdat ik van een A/B cup kom dat ik dat niet gewend ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

He,

dankje voor de antwoorden !

Ik denk dat ik mezelf een plezier doe als ik mijn telefoon eens zou nemen

en een keertje ergens een afspraak maak.

Zelf heb ik nu een (vind ik) kleine B.

Zou graag een mooie C hebben.

Daarna zal het nog even doorsparen zijn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.