Ga naar inhoud

1 jaar po steeds aan een borst last van harde tepel...


E70

Aanbevolen berichten

hmm inderdaad wat linapinda zegt lijkt me de beste oplossing want zou me zo snel niks anders kunnen bedenken..

ik heb juist het tegenover gestelde, mijn tepels zijn helemaal opgezwollen/opgeblazen en willen alleen mooi worden als ik het échf heeel koud heb :') jammergenoeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm inderdaad wat linapinda zegt lijkt me de beste oplossing want zou me zo snel niks anders kunnen bedenken..

ik heb juist het tegenover gestelde, mijn tepels zijn helemaal opgezwollen/opgeblazen en willen alleen mooi worden als ik het échf heeel koud heb :') jammergenoeg

Dat trekt nog wel weg, is vocht waarschijnlijk. Heb ik ook een tijdje gehad.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat trekt nog wel weg, is vocht waarschijnlijk. Heb ik ook een tijdje gehad.

Nee niet van de operatie hoor! vanaf mn 13e heb ik het al en is me altijd verteld dat het de puberteit zou zijn maar omdat t nog niet over is zou ik volgens de dokter maar moeten wachten op dat ik ooit zwanger zou worden ofzo..

Loveut, ik zie jou echt zo heel sneaky ijsblokjes wrijven elke keer voordat je naakt voor je mannetje komt staan hahaha

hahaha nja zou het haast doen maar dan zijn ze binnen no time weer opgezet echt lelijk, best beschamend eigenlijk..

@ e70: helpt het ook niks als je ze masseert/invet met crème of olie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.