Ga naar inhoud

Help, welke maat?


Spekkie

Aanbevolen berichten

Ik heb jullie hulp nodig!

Sportbeha had ik 80C, die is aan de zijkant en bovenkant duidelijk te klein geworden.

Nu heb ik afgelopen week een gewone bh 80d gekocht, omvang kan op z'n strakst.

Echter aan het eind van de dag prikken de beugels toch wel vervelend, met name aan de buitenkant.

Ik had ook 80E gepast,maar daar sloot de cup weer net niet mooi aan.

Nu weet ik het ff niet meer.....help!

Zou ik 75E moeten proberen soms? Of is de cup de cup en zal een e-cup nooit mooi aansluiten?

Ik kan natuurlijk naar een winkel voor advies gaan, maar doe het liever zelf en dan aan de hand van jullie advies :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa welkom in de wereld van neptieten :P

Dat is de reden dat ik gillend de hunkenmuller uit ren.

Ik vond zelf de sapph altijd wel goed zitten die al gepast?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga nu even naar Mooi Lingerie in Utrecht.

Ze verkopen daar Marie Jo, Aubade, Proma Donna, Chantelle en nog wat.

Even 1x duur met goed advies en dan kijk ik daarna verder. Sapph vind ik ook mooi, maar nog nooit gehad.

Wish me luck...en donaties altijd welkom :-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf een magic wire bh van triumph gekocht, deze heeft geen harde beugels maar (zachtere) siliconen beugels, zelfde ondersteuning maar zonder knellende vervelende beugels en mooi voorgevormd. Ben bijna zeven weken po en deze bh zit heerlijk, knelt of prikt nergens :) misschien een aanrader voor jullie ladies? :D

Link:

http://eu.triumph.com/CONTOURING%20SENSATION/10143369,nl_NL,pd.html?cgid=1122000#!i=12&color=0004_Black#image

Ze hebben veel verschillende magic wire bh's, dus genoeg keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.