Ga naar inhoud

Scale1988 : 31 januari 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hello girls,

Ik ben 31 januari geopereerd door Drs. Frans Straten in Heyendael Kliniek te Nijmegen :106:

Mentor 375 cc, ronde protheses, high profile. Ze zijn super en ik ben er helemaal verliefd op :57:
De eerste week was wel hell on earth, want ik heb vreselijk veel pijn gehad en ik bleek allergisch te zijn voor de Tramadol (pijnstiller).

Dus hier komt het probleempje.. Mijn linker tepel is helemaal gevoelloos. Opzich niet zo vreemd heb ik me laten vertellen, trekt vanzelf bij.

Maar als ik aan de binnenkant van mijn linkerborst druk, op een bepaald plekje vlakbij het borstbeen, dan straalt dat heel pijnlijk uit naar mijn linker tepel.. :( het lijkt wel een zenuwtje(?)

Heeft iemand dit ooit gehad? En trekt het vanzelf weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Zoals je het beschrijft, weet ik bijna zeker dat dit vanzelf gaat wegtrekken. Je bent net 3 weekjes po en die gevoelloze tepel heeft tijd nodig om bij te trekken. Dat kan bij de een een paar weken duren, bij de ander duurt dat maanden, en ik moet eerlijk zeggen.. Ik had zelf eerst geen gevoel in 1 tepel, daarna werd ie overgevoelig, en dat bleef ie maanden.. Pas na een jaar po, werd ie af en toe minder overgevoelig, om vervolgens weer dwars te gaan liggen..

Ik klop het even af, maar sinds een paar maanden (ik ben nu 2 jaar en 8 maanden po) is het overgevoelige weg.... Nu wil ik niet zeggen dat het bij iedereen zo lang duurt, maar het kán dus wel.

Die plek die je beschrijft, kan ook een spiertje, aanhechtinkje zijn. De zenuwen zijn wel ook geirriteerd, dus die geven alleen de ergste signalen door op het moment.. Het eerste wat die weer doorgeven is pijn... Omdat dat de sterkste prikkel is...

Komt allemaal goed :)

Een goed herste!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.