Ga naar inhoud

Hydrogel of gewoon siliconen???


Fem

Aanbevolen berichten

Hallo ladies,

Ik lees steeds meer meiden die hydrogel implantaten laten plaatsen ipv siliconen gel.

Dus ik dacht ik ga dat eens opzoeken wat dat nou precies is...

Voordelen hydrogel zijn geloof ik dat je merkt als ze gaan lekken. Dat vervanging ervan onder lokale verdoving zou kunnen en binnen een kwartier gepiept zou zijn?? Verder is een groot deel doorlaatbaar bij röntgenfoto's. Ze zouden natuurlijker vallen dan siliconen als je bijvoorbeeld op je rug op het strand zou liggen. Omdat ze zo elastisch zijn kunnen ze worden geplaatst via een kleinere incisie. De kans op kapselcontractie is 0,8% tegenover 5% bij siliconen.

Dat laatste klinkt wel erg fijn in mijn oren. Ik heb de ziekte van crohn en krijg medicatie waardoor mijn afweersysteem wordt onderdrukt voor een groot deel.

Dat past dan denk ik beter bij mij?

Maar wat is verschil in gevoel? En hydrogel... Daar zit ook veel water in. Klotst dat niet??

En wat is het verschil in hoe het resultaat eruit ziet?

Ik heb van mijzelf een 80AA dus bijna geen weefsel. Volgens mij heeft hydrogel geen 85% gevulde of anatomische vorm implantaten.

En siliconen gel implantaten hebben zoveel verschillende varianten...

Weet iemand ook de voordelen van siliconen te vertellen?

Mijn doel is in ieder geval dat het er zo natuurlijk mogelijk uitziet. En uiteraard dat ik er elke dag een dikke glimlach van op mijn gezicht heb! Haha

Ik hoor graag jullie meningen! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.