Ga naar inhoud

Ronde of anatomische protheses?


Gast Jevana

Aanbevolen berichten

Ik draag nu push up maat 75A. Ik heb dus niet veel eigen borstweefsel. Nu ben ik nog bezig met sparen dus zelf nog aan het orienteren ipv al op consult. Ik kom er niet zo goed uit welke prothese het mooist bij mij zal staan. Ik vind rond wel mooi vanwege de bolling aan de bovenkant. Maar heb ik niet te weinig weefsel om het natuurlijk te laten ogen? Wil om het plat te zeggen geen 2 ballen op mijn borstkas. En hoeveel cc zou uitkomen op een volle C misschien kleine D?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt er vanaf, voor de spier of achter de spier of dual plane.

Ronde protheses van bepaalde merken zijn natuurlijker dan anatomische .
Aangezien anatomische een vaste vorm hebben voelen ze ook minder natuurlijk dan ronde.
Ronde zijn vaak veel soepeler en zachter. Die moeten geen vaste vorm aanhouden en hangen daardoor ook in je borst.

Indien je echt te weinig borstweefsel hebt, kan je achter de spier plaatsen.
aangezien je zelf graag de bolling ziet aan de bovenkant zou ik anatomisch al helemaal uitsluiten.

Natuurlijk geeft een chirurg je daar de beste info in aangezien iedereen anders is .
Dus ik zou zeggen, plan verschillende consulten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook een 70AA dus weinig eigen weefsel.

Bij mij is het anatomisch geworden, rond had niet eens gekund doordat ik zo smal ben qua omvang, dan zouden ze aan de zijkant langs m'n lichaam komen en in t midden tegen elkaar.

Dus eigenlijk heb je niet altijd te kiezen zeg maar;)

Alles word opgemeten en aan de hand daarvan word bepaald wat mogelijk is.

Ik heb compleet vertrouwd op het advies van de pc en zelfs maar 1 maat gepast.

Ik ben morgen 1 week po en vind ze juist nog erg bol van boven, er zit natuurlijk ook nog een hoop zwelling bij.

Ik ben iig zo blij dat ik geen ronde heb gekozen!

Ze worden met de dag mooier en natuurlijker.

Kan niet wachten totdat ze de juiste vorm hebben aangenomen.

Succes met oriënteren:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al wat gelezen op dit forum en ik denk dat ik een consult bij dr Nio in slaz ga doen. Ik zag bij een reactie dat hij ook ronde protheses 85% gevult plaatst. Zou dat niet een goede oplossing voor mij zijn. Effect is anatomisch, maar wel met een bolling. Op de site van slaz zie ik alleen geen prijzen. Weet iemand die? Of kan ik daar beter een andere topic over starten. Dan weet ik ongeveer wat ik moet sparen. En ik denk dat bij mij voor de spier niet gaat lukken ivm te weinig eigen borstweefsel. Maar dat is natuurlijk aan de pc om te beslissen. En dan nog ff een vraagje over dr Nio. kan je bij hem ook vragen om die narcose waarbij je na de operatie niet misselijk ben? Of werkt hij daar niet mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jennefer,

Bij nio in het slaz ben ik ook geweest, hij plaatst zowel voor, achter, als tussen de spier.

Hij zal dus echt kiezen wat bij jou het beste is en zoveel mogelijk naar je wensen luisteren.

Ik heb ook 85%, wel voor de spier! maar ben er zeer blij mee! ziet er echt natuurlijk uit.

Dat van die misselijkheid moet je even aan de anesthesist doorgeven, dan houden ze daar rekening mee.

In het slaz is de prijs 3100E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot nu toe heb ik alleen nog maar gelezen dat Nio die plaatst. Maar weet iemand of andere pc's die ook plaatsen en zo ja welke pc dan? Ik heb een beetje mijn zinnen gezet op die prothese. Maar zou het liefst dichter bij huis ook nog een consult willen. Maar lees op sites van pc steeds ronde of anatomische protheses. Zou ik ook aan een pc vragen of hij die 85% gevulde ook kan plaatsen of zou dat niet verstandig zijn omdat ze daar dan niet heel erg mee bekend zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.. In principe, iedere pc, of kliniek die eurosilicone plaatst, zou de 85% gevulde prothese kunnen plaatsen. De 85% gevulde, is gewoon de High profile prothese van Eurosilicone.. Ik weet zo uit mijn hoofd niet, wie er allemaal werken met eurosilicone (even uit mijn hoofd is dat Atrium medisch Centrum Heerlen, SLAZ Amsterdam, Parkkliniek Rotterdam en Valkenhorstkliniek in Valkenburg.. Maar misschien is op de website van Eurosilicone te vinden wie in NL werkt met hun prothesen?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je reactie! Ik ga eens op de site van eurosilicone kijken. Het zou idd makkelijk zijn als er ergens zou staan wie er allemaal mee werkt. Het wordt niet altijd aangegeven op een site of ze met eurosilicone werken. Voornamelijk ziekenhuizen staat er weinig over. En om nou naar alle pc's een mail te sturen is ook zo wat. Voornamelijk veel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ze een mailtje sturen en vragen welke ziekenhuizen/klinieken met hen samenwerken.

Dan nog moet jr daarna wel research doen of de betreffende pc goed werk verricht.

Wat dat betreft kun je beter soms iets verder rijden dan voor t gemak kiezen.

Als je van nio uitgaat, dan gaat het om:

1. Consult

2. Operatie

3. Controle na 10 dagen

4. Controle na 3 maanden

Maar dit zal bij de meesten zo werken.

Kan alleen zeggen dat ik weet dat je bij Nio in goede handen bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon in zeeland. Navigatie geeft 2 uur aan naar slaz. Opzich niet erg omdat ik weet dat Nio goed werk verricht en ervaring heeft met die prothese. Maar wil nog wel even verder kijken. Ik zal er sowieso niet 1 om de hoek vinden. Maar keus hebben voelt wel fijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.