Ga naar inhoud

Verdonck wie wanneer en hoeveel


Jenette

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben een moeder van 2 volwassen dochters ,44 jaar en van een volle C/D cup naar een slappe B/C gegaan ben ook beel afgevallen dus je begrijpt niks meer van over,nu heb ik 9 maart consult bij dr Verdonck en 10 maart operatie,next day surgery dus ,ik wil graag 485 CC dual plane xhp ,nu ben ik benieuwd wie er nog meer bij Verdonck zijn geweest of nog gaan wat jullie hebben genomen of nemen en hoe jullie ervaring is geweest

XXX jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal niemandddd ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 30 jan. Geopereerd Door verdonck. Je kan wel zeggen ik wil zoveel cc. Ik wou ook meer maar er paste maar 330 cc in. Dus wacht eerst even je consult af. Ik heb trouwens ook achter de spier. Verder hele goeie ervaring met deze arts hij is erg vriendelijk en ik had hem gebeld met een vraag en werd netjes terug gebeld en de dag erna belde die nog een keer om te vragen hoe het ging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 30 jan. Geopereerd Door verdonck. Je kan wel zeggen ik wil zoveel cc. Ik wou ook meer maar er paste maar 330 cc in. Dus wacht eerst even je consult af. Ik heb trouwens ook achter de spier. Verder hele goeie ervaring met deze arts hij is erg vriendelijk en ik had hem gebeld met een vraag en werd netjes terug gebeld en de dag erna belde die nog een keer om te vragen hoe het ging.

Koeijers zei tegen mij dat er niet meer in kon als 485cc

Nu heb ik waarschijnlijk een double bubble met overtollig vel/borst van mezelf dus er had wel degelijk meer in gekunt.. Er had meer in gemoeten zelfs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koeijers zei tegen mij dat er niet meer in kon als 485cc

Nu heb ik waarschijnlijk een double bubble met overtollig vel/borst van mezelf dus er had wel degelijk meer in gekunt.. Er had meer in gemoeten zelfs..

huh maar je hebt het toch over een andere arts?

ik ben btw ook door verdonck geopereerd, ben heel tevreden met het resultaat en met hoe hij als nazorg bereikbaar is en prima te hulp staat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

huh maar je hebt het toch over een andere arts?

ik ben btw ook door verdonck geopereerd, ben heel tevreden met het resultaat en met hoe hij als nazorg bereikbaar is en prima te hulp staat..

Inderdaad andere arts maar ze heeft ook hang vooraf net als mij en wil precies de zelfde prothese als mij.. Vandaar dat ik t afraad.. Was alleen n advies natuurlijk iedereen moet het zei weten maar ik had gewilt dat iemand dit tegen mij had gezegt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik net las kan de doublé bubble ofzo iets niet veel uitmaken hoeveel cc. Je plaatst je moet dan volgens mij wat ik las naar een lange anatomische. Maar mischien kan bij jennette wel geen 485 cc dat kan natuurlijk ook.

Ik heb anatomische prothese.. Cohesie 3 en high profile dus dat is niet de oplossing..

BB had in mijn topic gereageerd dat het meer gevuld had moeten worden.. En dat klinkt best logisch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zei gaat niet voor anatomisch verdonck werkt meeste met ronde monobloc extra high profile. Als het niet mogelijk is hiermee het mooi te maken dan opereert hij ook niet ze moet zich goed laten informeren. Wel balen dat je niet goed geïnformeerd bent.

Rond is inderdaad een ander verhaal, als dat zo is sorry heb ik niks gezegt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt dames ik wil geen anatomisch/ druppelvormige prothese ik wil ronde,daarom vroeg ik mij ook af dat als je meer CC neem je een double bubble kan voorkomen.denk eerlijk gezegd dat 485 CC mij wel past ben helaas best breed gebouwd,mijn dochter die veel en veel smaller is dan mij heeft 425 CC dp xhp van Verdonck en die zijn prachtig maar goed wat ik al zei is een double bubble misschien te voorkomen met meer CC weet iemand dat hier,want een borstlift wil ik absoluut niet,heb hier ook dames voorbij zien komen met veel hang die ook een mooie bv hebben zonder lift

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

huh maar je hebt het toch over een andere arts?

ik ben btw ook door verdonck geopereerd, ben heel tevreden met het resultaat en met hoe hij als nazorg bereikbaar is en prima te hulp staat..

Hoii mag ik vragen wat jou maat voor je bv was ,ik heb een slappe C en ben erg benieuwd of Verdonck hier wat van kan maken met alleen bv,wil nl absoluut geen lift

Zou ook niet weten of dit nodig is

P.s ik vind jou boobs prachtig geworden

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.