Ga naar inhoud

Voorstellen. Ben nieuw en heb wat vragen.


Kemi

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben nieuw op het forum en zal mij even voorstellen.

Ik ben "Kemi", 34 jaar en ben moeder van 2 kinderen.

Ik ben 1.67 m lang en weeg 53 kilo. Mijn cupmaat is een slappe 70d.

Na mijn zwangerschappen en borstvoedingen ben ik ontevreden over mijn borsten.

Ik had vroeger 75c en na mijn 1e zwangerschap 75d, weliswaar wat slap maar ik was er blij mee.

Maar na de 2e zwangerschap zijn ze nog slapper geworden, hoewel het zeker geen "theezakjes" zijn.

Ik draag voornamelijk maximizer bh's, maar zelfs die zijn aan de bovenkant niet gevuld.

Dit stoort mij erg.

Na lang wikken en wegen heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en ga ik voor een borstvergroting.

Ik heb een 1e intake gesprek gehad met dr. De Lange van de DC kliniek Oud Zuid in Amsterdam, ook wel De Lairesse kliniek genoemd.

Zij adviseerde mij 240 tot 255 cc rond Natrelle, op de borstspier.

Ik heb Pasprothese maat 5 gepast, dit is 235 cc. En vond die mooi bij mijn lichaam passen.

Pasprothese maat 6 (280cc) vond ik te groot voor mijn postuur.

Over 2 weken heb ik nog een intakegesprek, met dr. Haye Winter van de Jan van Goyenkliniek in Amsterdam. Ik wil graag meerdere klinieken en chirurgen spreken voordat ik mijn definitieve keuze maak.

Zijn jullie bekend met deze chirurgen?

Ik twijfel eerlijk gezegd over de maat. 255cc is dat wel genoeg?

Ik zie op het forum zoveel ervaringen van grotere cc's voorbij komen wat op hetzelfde uitkomt, 70d.

Is zo'n pasprothese die je OP je borst legt, wel betrouwbaar?

Of geeft het een vertekend beeld?

Ik zou graag jullie mening en ervaringen willen horen.

En verder lees ik natuurlijk mee op het forum 😄

Alvast bedankt!

Groetjes Kemi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kemi,

Ik heb zelf nog nooit gehoord van Dr. de Lange maar de naam Winter heb ik hier volgens mij wel eens voorbij zien komen. Gewoon even zoeken in de zoekbalk rechtsboven (de naam in typen). Verder kom ik straks met 550 cc op een 80D uit volgens Dr. Nio hoewel dat 70F zou zijn als ik ook zo smal was boven ;). Die pasprotheses lijken naar wat ik heb gehoord vaak groter dan het resultaat dus misschien kun net een stapje groter doen zodat je het deel wat 'wegvalt' straks niet mist in je borsten. Is dat een begrijpelijke zin? Je moet inderdaad maar gewoon lekker rondsnuffelen op het forum want je leert er ontzettend veel van!

Heel veel plezier en welkom!

Liefs, Leonie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leonie, bedankt voor je reactie.

Wat een verschil in cc.. Jij krijgt meer dan het dubbele..

Ik heb gezocht op beide chirurgen maar er is vrijwel niets over hen te vinden.

Ik lees idd wel veel over dr. Nio, dit maakt mij erg nieuwsgierig. Ik ga ook maar een consult bij hem aanvragen.

Ik zie dat er tussen jouw consult en de operatiedatum 2,5 mnd zit. Is dat de normale wachttijd bij dr. Nio?

Ik ga mij zeker verdiepen in het aantal cc, het moet natuurlijk wel een verbetering zijn, lees: mooie volle borsten.

Dank je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik over Nio heb geleerd is dat hij eerder te veel dan te weinig adviseert. Hij laat de keuze echter wel aan jou! Je past die kipfiletjes namelijk zonder te weten hoeveel cc het is dus je kijkt enkel naar wat jij mooi vindt. Toen ik hoorde dat ik ze het mooist vond met 550cc schrok ik enorm want in mijn hoofd had ik gedacht zo rond de 300cc te gaan krijgen. Omdat hij niet vertelde hoeveel cc ik aan het passen was werd ik niet tegen gehouden door gedachten als: maar 550 cc is veelste groot, dat wil ik niet. En ging enkel op mijn gevoel af. Dus nu sta ik volledig achter mijn keuze ook al is het flink veel.

Over de wachttijd: Nee het kan veel sneller ik weet dat Girl123 van het forum al over 3 dagen wordt geopereerd terwijl we op dezelfde dag ons consult hadden. En een andere vrouw (weet even haar naam niet meer) werd al binnen 2 weken geholpen. Ik kon ook eerder en wilde eerst ook eind februari alleen besloot ik toch nog even die extra maand nodig te hebben om de laatste honderd euro bijeen te sparen ;). Nu hoef ik deze maand niet op een houtje te bijten en is er iets meer tijd om alles voor te bereiden! :D Heb er wel heeeel veeeeel zin in!!!

Maargoed, lang verhaal... Ik zeg: ga vooral op consult bij dr. Nio en kijk wat hij ervan zegt. Er zijn op dit forum ook genoeg Nio boobies te bewonderen! Dus dan heb je gelijk een idee van z'n werk :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze voor situatie is trouwens ook heel anders! Ik heb namelijk maar net een 80A dus lijkt me dat ik ook meer cc nodig heb om op een 80D uit te komen. Dat weet ik trouwens niet zeker! De projectie speelt namelijk een veel grotere rol dan het aantal cc's (ten minste, dat heb ik begrepen uit alle verhalen hier.) Best_boobie, 1 vd administratoren kan je hier veel meer over uitleggen, heeft ze ook bij mij gedaan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.