Ga naar inhoud

Hoevaak ging jij 'in de fout'?


Aanbevolen berichten

Hi iedereen!

Vroeg me dit eigenlijk gewoon af, omdat ik toch wel een paar keer dingen gedaan waarvan ik dacht 'oei, hoop dat dit geen consequenties heeft'.

Bijvoorbeeld:

- héél nodig naar de wc moeten in een koffiezaakje en een deur openduwen - die opeens HEEL zwaar bleek te zijn (5 dagen PO ofzo)

- uit automatisme mijn wc deur thuis dichttrekken.. maar deze klemt echt ENORM (moest ik met mijn volle gewicht weer openkrijgen want was alleen thuis - wel geprobeerd zoveel mogelijk ook m'n knieën te gebruiken)

- boodschappen doen en tóch teveel meenemen.. had op dat moment achteraf natuurlijk gewoon meerdere keren een kleine boodschap moeten doen. Had alles wel in een karretje (ook wel 1x een mandje maar dat zal niet meer dan 2kg zijn geweest) maar ik woon op 1 hoog.. en het moest toch omhoog..

- een pakket met kleren (Dat ik uit mijn enthousiasme voor m'n nieuwe boobies al besteld had) omhoog moeten tillen (1 hoog) en erachter komen dat dit 4,5 kg was!

- Zelf kleding uitdoen/aandoen.. bij mijn controle zei Nio dat ik verkeerde truitjes aanhad en het ECHT niet zelf moet doen.. maar kan gewoon niet altijd aangekleed worden! En doe mijn best qua makkelijke truitjes

Had ik allemaal natuurlijk ECHT NIET moeten doen, maar was niet allemaal express uiteraard.. Daarbij gaat mijn herstel (qua pijn in ieder geval) ontzettend snel.. ik zit nu op PO dag 13 ongeveer en slik geen medicijnen meer (niet nodig qua pijn) en werk al vanaf 7 dagen PO.. (rijd geen auto, fiets niet, draag op werk verder ook niks zwaars).

Hoe vaak gingen jullie de fout in? En hadden jullie last van overmatige kapselvorming later?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en uit bed komen gaat ook makkelijk nu.. Of mn buikspieren zijn sterker geworden of ik zet mezelf toch onbewust af.. Het probleem met pijnloos snel herstel is wel dat je dus VEEL onbewust doet. Had ik maar meer pijn denk ik afentoe, dan was ik een stuk voorzichtiger wat het herstel wel een stuk bevorderd! Kan mezelf wel voor mijn kop slaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal heel erg herkenbaar.. Na 4 dagen deed ik alles zelf al! Doe ook Veelste veel, maar ik voel ook nooit een pijnscheut.. Denk dat je lichaam het wel laat weten als t niet goed is.. Althans dat werd mij verteld door me pc :)

Hier dus ook een zeer vlot herstel.. Na 5 dagen geen pijnstiller meer aangeraakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo.

Hier net zo hoor heb amper tot geen pijn gehad dus deed gelijk veel al zelf me moeder heeft me eerste 2 dagen met sommige dingen geholpen maar woon alleen dus moet ook alles zelf doen. Ik moest vanochtend op controle toen zeidem ze zolang geen pijn doet ofzo weet je wat je kan doen maar niet teveel want merk bijvoorbeeld als ik veel loop dat me borsten hard worden maar pijnlijk niet.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer er wel op te letten maar soms idd de wc deur lenzen indoen !!

Net met stil zitten en hoesten spande me rechter spier aan auwe !! En merk dat ik in bed onbewust toch wel eens aanspan !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik föhn en borstel mijn haar zelf ook.. en was sinds een paar dagen voorzichtig ook zelf..

Ik doe dit niet met gestrekte armen ofzo en buig zoveel mogelijk mijn hoofd voorover, maar het was gewoon echt een DRAMA toen mijn vriend dit moest doen!!!! Wassen kon ie prima maar is alleen qua planning een beetje kut omdat hij veel werkt.. maar hij kon gewoon NIET borstel :45: Kwamen meer klitten in dan dat er uit gingen.. zucht.. en fohnen zelfde verhaal, hij wilde wel maar het was gewoon echt heel irritant dus op een gegeven moment heb ik dan ook iets van laat maar!! Het gaat ook zo makkelijk zelf dus waarom dan die moeite.. maar goed.. niet helemaal correct natuurlijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik spande op een gegeven moment iedere keer als ik wakker werd hard m'n borstspieren aan (onbewust). Kon hier echt niets aan doen, maar was wel bang dat het iets zou aanrichten. Maar ja, we zijn ook maar mensen hè haha. Ik denk zolang je er over het algemeen goed op let dat het wel prima is. Ik lette er de eerste weken te goed op, waardoor m'n hele lichaam helemaal stijf en pijnlijk was, en dat is natuurlijk ook niet goed. Let gewoon vanaf nu goed op en probeer ook beetje van alles te genieten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook zo hoor.

Begrijp me niet verkeerd hoor, mn vriend doet echt zijn best qua helpen en huishouding..maar OMG hij maakt meer vies dan schoon...maakt meer troep dan dat hij opruimt....maakt meer klitten in mn haar dan dat hij borstelt...probeert wel te wassen maar drogen en vouwen "vergeet" hij enz enz...

Ik laat het hem allemaal maar doen omdat hij t zo goed bedoeld maar zodra hij dan weg is doe ik het toch zelf nog een keer over, maar dan goed :D

Daarnaast heb ik een dochter van net 2 die ontzettend aan mama gehecht is en het liefst heel de dag aan/op/in me zit en wil haar niet 24/7 van me af duwen..dus ook daar doe ik teveel mee (ik til haar alleen niet)

Denk indd dat je lichaam het zelf aan geeft..heb al een paar keer gehad dat ik pijntjes kreeg omdat ik dan teveel had gedaan. Heel stom natuurlijk maar ja 6 weken alles en iedereen alles voor je te laten doen gaat gewoon niet. Maar morgen 3 weken po en alles gaat vooralsnog gewoon goed zover ik weet!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit bed en van de bank af komen is iok drama zero buikspieren dan spant vooral me linker spier aan dat doet wel pijn !! Vanaf nu maar eraf glijden pffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt bekend x_kimfr1908 :45:

Mijne pikt ook iedere x de dekens in 's nachts.. moet ik toch aan die deken trekken!!

Heb vandaag en gister(avond) wel wat last.. weet niet zo goed of ik het zelf heb veroorzaakt of dat het gewoon allemaal zijn ding aan het doen is en mijn medicijnen allemaal mijn lichaam uit zijn inmiddels.

Vooral last van rechts en ben ook rechtshandig, dus wellicht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.