Ga naar inhoud

Eliza1987 : 10 maart 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

hoi allemaal..

ben nieuw hier en heb nog geen idee hoe alles werkt hopelijk doe ik het goed zo

2 weken geleden heb ik een intake gehad bij Diana gabriels, en dit was echt een heel fijn gesprek,

ze kwam meteen zelf met 400cc, en was dit max, omdat ik erg tenger ben, weeg 53 kilo,

maar het mocht wel gezien worden zei ze, ik voelde me er helemaal happy bij,

wij moesten 2,5 uur rijden dus ze zei, ik regel dat jullie strax om 10 uur bij frans meteen een gesprek kunnen krijgen want dan hoef je niet terug te komen.

maar frans was hier niet zo blij mee, mijn man zei meteen, fijn dat het zo kan waarop frans zei, ja voor jullie wel maar de andere mensen moeten hierdoor vandaag langer wachten, en ik voelde me daar heel rot door omdat Diana dit zo had geregeld.

ik zei dat Diana mij de 400cc dual plane aanraadde waarop frans antwoorde, alles wat Diana net heeft gezegd kan je vergeten want dat zegt eigenlijk helemaal niets,

om een lang verhaal kort te maken, frans zei max 375cc, en ben daar akkoord mee gegaan.

maar nu achteraf heb ik meiden gesproken waar hij dat ook tegen heeft gezegd en die hebben gewoon gezegd 400cc en dat hebben ze wel gekregen en is super mooi geworden...

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi, gefeliciteerd met je datum :) ik wordt zelf ook 10 maart geopereerd door frans.

hij adviseerde mij 400cc links en rechts 450 heb er nogal een verschil in zitten.

ik moest voor natuurlijke look echt niet groter gaan werd me geadviseerd.

en heb daar mijn volle vertrouwen wel in. ik ben namelijk ook niet de slankste ik ben 173 en weeg nu 69,5 en heb een breed boven lichaam.

Liefs Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha leuk!! dezelfde dag dus! :-))

ja ik moet hem ook gewoon vertrouwen,, maar het gesprek verliep gewoon niet fijn omdat hij er flauw van was dat Diana er ons er tussen had gedrukt, maar daar konden wij helemaal niets aan doen.

ik heb gemaild en voor de zekerheid zorgen ze dat de 400cc er wel is

spannend he!

welke bh ga jij aanschaffen dan, want Diana zei weer iets anders als frans..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha jij was dus de boosdoener(grapje hoor,kun jij niets aan doen) dat wij een uur moesten wachten.

En smiddags kwam er ook nog iemand en die had zich een week vergist maar propte ze ook nog tussen bij Frans.

Hoorde zeggen dat ie bijtijds weg moest.

Ben je bij Diana aan verkeerde adres.haha

Ze propt hem helemaal vol met afspraken.

Ons gesprek met hem daardoor ook geen goed gevoel aan over gehouden en dus word andere pc.

lees hier wel dat veel mensen rechtstreeks gaan en dan heeft hij meer tijd en is relaxter.

Suc6 met je bv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid !!

Gefeliciteerd met je datum !!

Ik ben vorige week Dinsdag 10 Feb geopereerd door Frans ben via zn eigen kliniek gegaan , en moet zeggen dat ik echt een super fijne en relaxte ervaring met Frans ,Tanne en de rest van het team heb gehad !!

Ik heb 450 cc links en 425 recht gekregen! Meer kon ook maar zou niet mooi worden en gaan hangen , heb volledig op Frans vertrouwd en ben super blij met het resultaat !!

Moet zeggen dat ik hier wel vaker lees dat ie daar bij Diana minder vriendelijk is !!

Succes met voorbereiden !!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha leuk!! dezelfde dag dus! :-))

ja ik moet hem ook gewoon vertrouwen,, maar het gesprek verliep gewoon niet fijn omdat hij er flauw van was dat Diana er ons er tussen had gedrukt, maar daar konden wij helemaal niets aan doen.

ik heb gemaild en voor de zekerheid zorgen ze dat de 400cc er wel is

spannend he!

welke bh ga jij aanschaffen dan, want Diana zei weer iets anders als frans..

Dat is idd wel vervelend ik was rechtstreeks naar hem toe gegaan. En echt een heel fijn gesprek gehad had gelijk een goed gevoel.

Wel fijn dat ze de 400 voor je klaar hebben liggen.

Ik heb de triaction van triumph aangeschaft die kreeg ik mee als tip. En ik las hier op het forum dat de Lipoelastic pi new ook een goeie moest zijn :) dus deze ook maar besteld

Vind het nu wel spannend worden had hem eerst op 23 maart gepland. Maar moest onverwachts verandert worden anders had ik geen hulp thuis met de kinderen.

Liefs san

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je geen fijn gevoel hebt bij het gesprek zou ik idd eens een consult inplannen via Heyendael zelf! Is gratis en dat is zo fijn geregeld allemaal.

Ik ben 12 januari door Frans geopereerd. Omdat ik had gelezen omdat het aaaaltijd zo gaat via Diana heb ik direct bij Frans zelf een consult ingepland.

Kan me ook wel iets voorstellen van zijn reactie.. Volgens mij weet hij van te voren al dat het hel wordt daar haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je geen fijn gevoel hebt bij het gesprek zou ik idd eens een consult inplannen via Heyendael zelf! Is gratis en dat is zo fijn geregeld allemaal.

Ik ben 12 januari door Frans geopereerd. Omdat ik had gelezen omdat het aaaaltijd zo gaat via Diana heb ik direct bij Frans zelf een consult ingepland.

Kan me ook wel iets voorstellen van zijn reactie.. Volgens mij weet hij van te voren al dat het hel wordt daar haha

Ja haha dat denk ik ook wel ja Big Hel

Maar is nog niet zo slecht idee wat jij zegt consult bij hem zelf via Heyendael ,geeft mis wel een beter gevoel , hij is een super kundige arts en maakt mooie boobs :)

Kwa bh ,s ik had 2 Triumpf Triacttion 75 D en 75 E en de Lipoeplastic pi new en die had wel mijn voorkeur ook door de goede verhalen en ervaringen van de dames hier maar dat zoiets echt persoonlijk is blijkt wel !

Hij is me na de operatie aangedaan en 2 dagen later heb ik um van ellende uitgedaan hij doet mij pijn ook op de wijdste stand ,,de 75 D past me ook niet draag nu de 75 E en heb net bij de Wehkamp er nog maar weer een bij besteld nadat ik vanmiddag niet kon slagen voor een andere tweede bh..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is idd wel vervelend ik was rechtstreeks naar hem toe gegaan. En echt een heel fijn gesprek gehad had gelijk een goed gevoel.

Wel fijn dat ze de 400 voor je klaar hebben liggen.

Ik heb de triaction van triumph aangeschaft die kreeg ik mee als tip. En ik las hier op het forum dat de Lipoelastic pi new ook een goeie moest zijn :) dus deze ook maar besteld

Vind het nu wel spannend worden had hem eerst op 23 maart gepland. Maar moest onverwachts verandert worden anders had ik geen hulp thuis met de kinderen.

Liefs san

San Spannend toch eerder super fijn voor jou meid !!

Voor je het weet is het zover !!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo meides,

ik zit al een tijdje mee te lezen op deze site maar had nog geen account aangemaakt. Dus bij deze maar gedaan..hihi..

Ik heb een maand gelden een gesprek gehad bij Diana gabriels voor een bv, was een heel fijn gesprek. ik heb zelf een 75a en zei adviseerde mij 375 cc in bijdeborsten

dual plane! Dat wordt dus een grote c zei ze! 3weken geleden op gesprek geweest bij frans en die adviseerde mij 350 in de ene borst en 375 in de andere.

Me operatie staat gepland op 9 maart...ohhhhhh ik kan niet meer wachten :46:!!

nog wel opzoek naar een bh, maar hoe weet je nou welke maat het uiteindelijk wordt??

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanx voor jullie reacties!

toch wel erg leuk zo`n forum! ben van mezelf normaal helemaal niet zo`n twijfelaar,,

maar komt gewoon een beetje door het gesprek met frans, hij zat Diana ook een beetje af te zeiken en dat was gewoon niet prettig.

als ik alle reacties lees van hier, en de borsten van verschillende meiden heb gezien ben ik bij hem wel in goede handen,

het is alleen jammer dat het gesprek zo is verlopen.

ooo spannend silenmike, een dag eerder als ons :-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.