Ga naar inhoud

6 weken po! Eindelijk!


Aanbevolen berichten

Dag dames,

Morgen is EINDELIJK de dag aangebroken dat ik zes weken po ben! :43::43::43:

Na 6 weken niet m'n ellebogen boven m'n schouders, niet zwaar tillen, op m'n rug slapen (dit hoeft vast niet maar voelde veiliger), niet sporten, alleen maar die vervelende sportbh dragen heb ik het idee dat er vanaf morgen een gehele nieuwe wereld voor me open gaat haha :4:

Mijn lieve man heeft me na al die jaren ook eindelijk gelijk gegeven dat werken, huishouden en de zorg voor kinderen toch wel zwaar is samen hahaha! :4: hij hielp me natuurlijk altijd wel, maar als vrouw doe je natuurlijk altijd net iets meer daarin ;)

Maar om tot de kern van mijn vraag aan jullie te komen; hoe hebben jullie dat aangepakt vanaf zes weken? Alles weer gewoon gedaan of rustig opgebouwd? En hoe zag dat opbouwen eruit? Mag ik morgen weer opeens gewoon m'n armen helemaal omhoog doen, zware dingen tillen en sporten?

Morgen ga ik ook naar de lingerie winkel om ze eindelijk echt te laten opmeten! Ik ben zo benieuwd! :blush:

Alvast bedankt! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik raad je aan om het rustig op te bouwen, ik merkte na die weken wel dat ik moeite had met mijn armen boven mijn hoofd strekken, die spieren zijn dat dan niet meer gewend. Voor de rest ook gewoon goed naar je lijf luisteren, wat wel en niet kan merk je vanzelf.

En qua sport ook rustig aan opbouwen, een goede sportbh hebben is ook erg belangrijk. Veel plezier met bh's passen! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik ben helaas nog maar 3 weken po, dus ik kan niet wachten!! Wat fijn dat het bij jou zo ver is!

Wat een herkenbaar verhaal zeg! Ik doe ook alles volgens het boekje,,,(stel je voor dat ik het zelf verpruts)

Mijn man vind het ook heftig allemaal, ik heb hem nog nooit zoveel zien doen. Hij zegt dan ook dat hij er veel van leert en dat hij meer respect voor mij heeft gekregen en nu ook eindelijk zijn eigen rommel om gaat ruimen ;-)

Ik wens je veel plezier met opmeten en met de nieuwe lingerie!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn zeg! Ik ben vrijdag op mn 6weken wil ook een gewone bh aan joepie!!

Ik had fysio erbij en mocht na 2weken mn armen af en toe boven mn schouder houden net aankleden staart maken haren wassen ect. Voordeel voir mij nu dat mn spieren wat meer opgerekt zijn ook door de oefeningen.

Gewoon niks forceren en rustig aan opbouwen :)

Liefs beppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.