Ga naar inhoud

Twijfelaartje1 : 13 februari 2015 : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik lees ook even mee ben 1.76 en 58 kilo krijg 300 en 325 dual plane wordt volgende week geopereerd en ben ook nog steeds bang dat ze te groot worden.. Zou volgens Nio van een A75 naar C75 gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

hallo,

Ik ben 1,68 en weeg 60 kilo en heb 2,5 week geleden mijn borstvergroting gehad.

270cc LF anatomisch dual plane. Ik weet nog niet wat mijn cup maat zal zijn, al ben ik daar wel vreselijk nieuwsgierig naar!

Je kan me toevoegen om de foto's te bekijken!

Succes met het maken van jou keuze en heel veel succes van de week met je operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey,

Ik vind het ook heel moeilijk! Bij sommige vind ik 300 cc heel klein uitzien en bij sommige heel groot! Dus ik twijfel ook enorm of ze misschien te groot worden. Ik ben 1.68 en ongeveer 60 kg. Ik heb nu een 75B met pushup, en zou ook op een D uitkomen. Maar ik ga het gewoon doen. Ik heb een passessie gedaan en vind het heel mooi, en bij mijn lichaam passen. Lees hier veel dat ze altijd wat kleiner uitvallen dan bij de passessie dus mijn twijfel om kleiner te gaan is eigenlijk weg! Het maakt me ook niet meer uit al heb ik straks een maat F, als het maar oogt als een D.

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier 1m64 en 57kg, 230 gekregen en van een 75A naar een 75C gegaan. Net na de operatie vond ik ze gigantisch, ook de eerste weken vond ik ze te groot. Nu, 4maanden po en vind ze super. Geen 'bollen' maar in een t-shirt of aansluitende trui zien ze er super uit. Trouwens nog geen enkele reactie gehoord van anderen, buiten een 4tal mensen weten ze en merken ze het blijkbaar niet eens. Net wat ik wou ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier 1m64 en 57kg, 230 gekregen en van een 75A naar een 75C gegaan. Net na de operatie vond ik ze gigantisch, ook de eerste weken vond ik ze te groot. Nu, 4maanden po en vind ze super. Geen 'bollen' maar in een t-shirt of aansluitende trui zien ze er super uit. Trouwens nog geen enkele reactie gehoord van anderen, buiten een 4tal mensen weten ze en merken ze het blijkbaar niet eens. Net wat ik wou ;-)

oor of achterde spier? En anatomisch of ronde siliconen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ng een vraagje, heb gisteren de operatie gehad. Pijn valt me duizend procent mee alleen opstaan vanuit lig stand is lastig maar ik doe alles zelf.. Heb zelfs de voorgeschreven hoeveelheid van paracetamol niet op... Dus ben blij dat de pijn goed te handelen os! Nou ben ik voor 295 gegaan uiteindelijk want de plastische chirurg zei dat ik een b cupje had inplaatst van de Aacup die ik dacht te hebben.. Heb nu een maat d sport bb aan.. Was het nu dat de borsten bij duel plane nog een beetje groeien? Zodra de spier ontspant ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ng een vraagje, heb gisteren de operatie gehad. Pijn valt me duizend procent mee alleen opstaan vanuit lig stand is lastig maar ik doe alles zelf.. Heb zelfs de voorgeschreven hoeveelheid van paracetamol niet op... Dus ben blij dat de pijn goed te handelen os! Nou ben ik voor 295 gegaan uiteindelijk want de plastische chirurg zei dat ik een b cupje had inplaatst van de Aacup die ik dacht te hebben.. Heb nu een maat d sport bb aan.. Was het nu dat de borsten bij duel plane nog een beetje groeien? Zodra de spier on

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is toch zo dat als ze gaan ploppen ze meer naar voren komen !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ploppen is als de spier loslaat geloof ik hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.