Ga naar inhoud

Voorstellen


Shar13

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal

Ik ben Sharona, 24 jaar oud & trotse mama van 2 lieve kindjes, wegens het niet hebben van borsten(geen borstweefsel) heb ik mij gestort op een borstvergroting waar ik al 5 jaar van droom.

Ik wil graag ervaring delen,

Groetjes Sharona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shar!

Bij mij is ook eindelijk de kogel door de kerk en heb ik besloten dit echt te gaan doen!

Vind het super spannend, maar vooral heeeeel leuk :-)

Ik heb ook van mijzelf nauwelijks borstweefsel en zit op een aa cup. Ik weet niet beter dan dat ik dit eigenlijk heel graag wil, maar vond het altijd beetje eng.

Nu gaat het dan toch gebeuren! Super blij word ik nu al van mijn keuze! Vanmiddag gebeld een eerste consult ingepland bij Schiettecatte. Heb jij al consulten ingepland?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Tijdje terug ben ik bij een kliniek in Veldhoven geweest & vandaag in het zh....

In overleg met de plastisch chirurg toch de gok te wagen via de zorgverzekering, niet geschoten is altijd mis!

De aanvraag is ingediend incl foto's, zou haast toch denken dat ze die serieus moeten nemen... Maar goed hoor veel over afwijzingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik dacht inderdaad ook dat zorgverzekeringen dit niet zouden vergoeden...

Wat heb je in die aanvraag staan?

Hopelijk gaan ze vegoeden! Al is het alleen maar de operatiekosten en dat je de protheses zelf betaalt. Scheelt toch weer ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd.. Maar hij verwachten dat het wel eens goed kon uitpakken omdat ik echt letterlijk plat ben:-(

Heb zelf de foto's verstuurd naar de verzekering omdat het ZH dat niet mag, heb van de gelegenheid gebruik gemaakt en een brief geschreven & er bij gedaan.

Ben benieuwd hoelang het duurt.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Super dat je voor jezelf deze stap heb genomen. Informatie inwinnen is heel belangrijk en dat je meerdere consulten doet dat is heel goed. Iedere pc heeft toch andere voorkeuren en ideeën.

Als je vragen heb dan horen wij het graag.

veel leesplezier op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik twijfel.....

3 weken geleden is de aanvraag gedaan bij cz, 1 week daarna heb ik via cz chat gevraagd of alles goed ontvangen was & samen gevoegd...omdat ik de foto's zelf moest opsturen ivm de privacy, ik kreeg toen te horen dat ik binnen 10 dagen na ontvangst bericht zou krijgen of het wel of niet vergoed werdt maar heb nog altijd niks gehoord..

Mijn geduld is een beetje op & wil graag weten waar ik aan toe ben!

Wat zouden jullie doen? Nog even afwachten of CZ gewoon bellen?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Char. Er zijn maar 2 zorgverzekeraars die plastische chirurgie vergoeden (afgezien van borstverkleining)

Dat zijn avero achmea circa 500e en delta Lloyd top die vergoed 1500e.

Premies zijn ook behoorlijk hoog.circa 100e per maand extra

Verder vergoed geen enkele verzekeraar een bv.

Ik was van plan om delta Lloyd af te sluiten maar mijn pc had ernstige bedenkingen.

Vooral omdat verzekeraars de zaak traineren en steeds aanvullende vragen stellen.

Hij wilde 1X een aanvraag indienen en er niet meer tijd instoppen.

Heb de gok maar niet genomen.

Ik heb overigens een medische indicatie gekregen maar ja

Dus ik zou daar niet op wachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd shar13

ik ga dat morgen ook vragen of ik het mss vergoed krijg

Via het ziekenhuis?

Als ze foto's maken dan vraag of ze die willen uitprinten... de pc mag die niet bij de aanvraag meesturen ivm privacy, ik heb ze toe zelf opgestuurd naar CZ met een eigen geschreven brief

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.