Ga naar inhoud

23 februari intake Nio, Hey Ho Lets go


Aanbevolen berichten

Ik ben ook bij Nio geweest en ik had die Lipoelastic PI Extra New BH's gekocht (2 stuks). Die zaten heerlijk! Maar na 3 weken heb ik toch ook die Triumph Tri action aangeschaft (bij Puur Sport was 'ie trouwens 29,95). Bij mij zit die heel strak hoor! Strakker nog dan die Lipo's. Het verschil is dat de Triumph gewone bandjes heeft (met klittenband verstelbaar) terwijl de meeste sport BH's een racerback hebben. Dat zie je onder je kleding (want die zitten dichter op je hals). De Triumph ziet er het meest uit als een gewone BH, vind ik. Wel krijg je er een beetje 'punttieten' in :D Succes!


http://www.puursport.nl/triumph-triaction-workout-sportbh-zwart-p-711.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben jullie voor de operatie al een gekocht gehad ?

Ik moet dus 2 weken zo een plakband aandoen maar heb al willen zien da er veel waren die die band niet lang volhielden , na 2 weken als ik op controle ga kan ik wel die speciaal bh aankopen bij mijn pc maar ik zou al een willen kopen voor het geval dat ik die 2 weken ni uithoud .

Maar ben ni zeker van welke maat te nemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.