Ga naar inhoud

Yd2014 : 23 februari 2015 : Dr. Hupkens : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

hoi allemaal,

ik wordt 23 feb geopereerd via Diana gabriels, dr hupkens. Wie heeft er ervaring met hem? en zit nog te kiezen tussen laag profiel of hoog profiel. Wie heeft er hetzelfde ongeveer en foto's misschien. Alvast bedankt, zit namelijk nog te twijfelen of ik niet rond doe namelijk.

liefs yfke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal,

ik wordt 23 feb geopereerd via Diana gabriels, dr hupkens. Wie heeft er ervaring met hem? en zit nog te kiezen tussen laag profiel of hoog profiel. Wie heeft er hetzelfde ongeveer en foto's misschien. Alvast bedankt, zit namelijk nog te twijfelen of ik niet rond doe namelijk.

liefs yfke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik zou eigenlijk 23 feb worden geopereerd maar kan nu kiezen tussen 15, 21 of 27 feb. Nog even overleggen met mijn werk. Wel vervelend dat ze wat beloven en zo de boel weer verzetten. Bij mij anatomisch geadviseerd, ben heel smal en weinig borstweefsel en wil zo natuurlijk mogelijk. Vind het heel erg spannend, slaap er namelijk heel slecht van, rare nachtmerries enzo :102:haha. Ik hoor iedereen over rond en bijna niemand over anatomisch. Straks vindt ik het niet mooi pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg rond 300 cc HP voor de spier.. Ik zou zeker voor high profile gaan, maar welke maat heb je nu? Ik vind rond niet altijd mooi bij iedereen, ik heb van mezelf genoeg borstweefsel en heb een B, dus ben niet helemaal plat wanneer je helemaal plat bent of bijna niks hebt zou ik zelf niet snel voor rond gaan omdat ik denk dat het er dan uitkan zien als 2 ballonnen maar dit is natuurlijk voor iedereen persoonlijk! Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties tot zover, moet ook gewoon op het advies afgaan want, ik heb een aantal foto,s laten zien van wat ik mooi vind dus de pc weet vast wat hij doet. Ik wordt nu trouwens de 27ste geopereerd in Amstelveen. Kan echt niet meer wachten. Wanneer mag jij dan deesjeday??

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik zou eigenlijk 23 feb worden geopereerd maar kan nu kiezen tussen 15, 21 of 27 feb. Nog even overleggen met mijn werk. Wel vervelend dat ze wat beloven en zo de boel weer verzetten. Bij mij anatomisch geadviseerd, ben heel smal en weinig borstweefsel en wil zo natuurlijk mogelijk. Vind het heel erg spannend, slaap er namelijk heel slecht van, rare nachtmerries enzo :102:haha. Ik hoor iedereen over rond en bijna niemand over anatomisch. Straks vindt ik het niet mooi pfff

Ik ben 2 dagen geleden geopereerd door Dr Koeijers in Amstelveen, en heb ook Anatomisch gekregen 350 en 380cc en ben er nu al heel blij mee!

Kijk maar bij m'n foto's hoe mooi ze nu al zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik heb ook anathomisch gekregen en vind het heel mooi geworden. Wilde ook vooral niet zo bol aan de bovenkant. Ook dual plane 270cc laag profiel maar met 4,8 projectie dus komen ook naar voren. Uiteindelijk ben ik op bh maat 75d/e uitgekomen dit scheelt per merk. En kwam van aa! Je kan even bij mijn foto's kijken!! Succes met het kiezen van je protheses en je operatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook anatomische in de ene borst 260 cc en de andere 295 cc en ze zijn mooiiii.

Niet te groot en niet te klein past bij mijn figuur.

Ik heb ook erg getwijfeld of ik nou ronde of anatomische wou. Mijn chirurg adviseerde anatomische ook omdat ik erg slank ben en het resultaat is nu al erg natuurlijk en ben pas 6 dagen po.

Groetjes en succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

succes vandaag !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.