Ga naar inhoud

Nieuw... Zo veel keus aaaargh!!


Fem

Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik ben al een tijdje aan het meekijken en meelezen met jullie topics. En ik dacht laat ik mij eens voorstellen aan jullie!

Ik ben een meid van 26 jaar die niet beter weet dan dat ze een borstvergroting wilt... Ik heb van mijzelf een 80AA cup en heb mij er eigenlijk ook altijd voor geschaamd.

Ik heb nu eindelijk de centjes bij elkaar gespaard, maar vind het wel eng om te zeggen dat ik er over uit ben dat ik dit wil gaan doen..

Maar als ik jullie zo lees en meiden in mijn omgeving hoor, kan het haast niet anders dan dat ik straks ook heel erg blij zal zijn met de boobies zoals ik ze altijd al wilde hebben!!

Ik heb al aardig wat voorwerk gedaan en mij ingelezen in verschillende protheses en manieren van plaatsen en dergelijke. Dat is op zich geen nieuwe info voor mij.

Alleen jeetje, wat zijn er veel chirurgen!! En zoveel verschil in prijsklassen...

En ik ben natuurlijk een echte Hollander en wil dus niet de hoofdprijs betalen ;-)

Ik begrijp wel dat een vergroting in een ziekenhuis meestal minder kost dan in een kliniek.

En dan lees ik ook hier en daar dat meiden via ene Diana een borstvergroting hebben laten doen en dat dat goedkoper is. Weet iemand hoe dat zit?

Pfff ik weet niet waar ik moet beginnen met consulten aanvragen haha!

Ik geloof dat ik in ieder geval wel een consult wil bij dr. Nio als ik hier zo een beetje rond lees. Alleen die is inmiddels zo populair dat hij wel een lange wachtlijst heeft volgens mij?

Heeft iemand ervaringen met zijn collega dr. van Selms in het SLAZ?

Als iemand nog een pc in een ziekenhuis wil/kan aanraden in de buurt van Zuid-Holland... Shoot please!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Heel veel plezier met het begin van je boobreis. ;)

Je zou het SLAZ gewoon even maandag moeten bellen. En vraag naar Nio, en als hij heel lang niet kan Selms. Maar ik kon de week erop gelijk komen en ik was daarna ingeplanned voor 3 weken later. Dus nooit geschoten is altijd mis. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lindapinda,

Dank voor je reactie! Het hoeft dus niet lang te duren?! Goed om te horen!

Ik denk dat ik inderdaad maandag een belronde ga maken voor een paar consulten. Ik denk dat ik bij het SLAZ begin ja!

Spannend!!

Jij mag maandag al zie ik... Leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.