Ga naar inhoud

nieuw lid


superstar1981

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben nieuw hier en ik wil zoveel mogelijk antwoorden op mijn vraag vinden.

Mijn naam in morele ik ben 33 jaar oud moeder van 3 Kids en wil al jarennnnnn BIG BOOBS.

Ik heb nu maat 75b halfvol hahha en ben bij Diana Gabriel gegaan om te kiijken welke grote ik nodig heb.

400cc kreeg ik te horen maar woensdag heb ik consult bij dR.Frans Straten.

nu vraag ik mij af of de werkelijkheid ook wordt zoals de boobs met je shirt aan of worden ze kleiner.?

En kan ik voor de bv een sportbh kopen of moet het die met de voorsluiting zijn???

Hoop snel zulke mooie boobies te mogen krijgen als wat ik hier allemaal heb gezien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi,

Het is belangrijk om een bh te kopen met voorsluiting. Je kan hem anders zelf niet aantrekken de eerste periode. Zelf heb ik de Lipoelastic PI Extra new, dit is echt een fijne bh!

Neem foto's mee naar je consult, dan heeft hij een beetje een idee wat je wensen zijn.

Ik lees dat je kinderen hebt. Zorg ervoor dat je hulp hebt in de eerste twee weken, je kan namelijk niets zelf.

Veel succes met de afspraak!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.