Ga naar inhoud

UMCG of Bergman kliniek


Gast maanelfje

Aanbevolen berichten

Emm volgens mij niet want in mijn verwijsbrief stond specifiek dr. Nio in het slaz maar ik als er het bij jou alleen een verwijsbriefje is voor een borstvergroting en er verder niks over in staan dan kan dat gewoon hoor meis!

Bij welke pc zou je in bergmankliniek gaan? (Ik ben gister ook naar bergman geweest)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij gaat het om een verkleining....

Heb zo een goed gevoel bij Bergman. Maar hoe zit dat als er bv complicaties zijn? Ben je dan in een ziekenhuis niet veiliger? Ben nl helemaal niet bekend met een kliniek.

Wat ik zo lees op de site van Bergman is erg overzichtelijk en duidelijk. Maar bovenstaande vraag kan ik geen antwoord op vinden.

HELP! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat staat helemaal gelijk, ik ben voor mijn knie (heel iets anders welliswaar) zowel in een ziekenhuis als in een kliniek geopereerd. Ze hebben beiden dezelfde faciliteiten en je bent dus ook bij beide even veilig. Het verschil zit hem in dat een kliniek veel luxer is en vaak zijn de verpleegsters/medewerkers aardiger. That's it.. of dat verschil 1000 euro voor een borstvergroting meer waard is vind ik niet. Maar dat is echt een gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie antwoorden, zoals jullie lezen ben ik me nog echt aan het oriënteren.

Mijn gedachten gaan nog alle kanten op.

En ik bereid me graag goed voor... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op 21 januari een borstverkleining ondergaan bij Bergman Clinics in Rijswijk en ben echt heel erg tevreden!!

Mijn huisarts heeft de doorverwijzing rechtstreeks met Bergman geregeld dus ik werd dezelfde middag nog gebeld om een afspraak te maken voor een intakegesprek. Het ging vooral in het begin daardoor heel snel (ik kon namelijk 2 dagen later al op gesprek), maar achteraf ben ik daar wel heel erg blij mee.

Succes met je beslissing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt trouwens niet overal een verwijsbrief nodig. Meestal alleen in ziekenhuis niet. Bergman clinics is volgensmij zonder. Je moet ze gewoon even bellen. :)

Als je een bortsverkleining vergoed wil krijgen heb je ook bij Bergman Clinics een verwijsbrief nodig .

Zelf ben ik vorig jaar maart geopereerd in Bilthoven (bvk) .

De consulte heeft tijdens mijn consult meteen een aanvraag naar mijn zorgverzekeraar gedaan , en die werd meteen goedgekeurd .Tussen consult en operatie zaten 5 weken .

Ik zelf ben over Bergan clinics heel erg tevreden , ook met het resultaat .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.